-

peter15k

Dyktatura totalitarna - Kanada, Australia i ucieczka kapitałów

Jednym z najbardziej szokujących doświadczeń ostatnich lat są obrazy pacyfikacji mieszkańców Australii dokonywanych przez policję w związku z sanitaryzmem.  Kraje dotąd postrzegane jako oazy dobrobytu, stabilności i wolności stają się powoli obozami koncentracyjnymi.  Może jednak zawsze nimi były  oferując pokornym w zamian za wolność wysoki standard życia ?    Na razie jeszcze korzystają z wypracowanego przez pokolenia powojenne dobrobytu. Z czego wynika ten szokujący kierunek ?  Australia i Kanada są to kraje o maksymalnym  poziomie zarządzania tworzonego przez biurokrację.  Mieszkańcy Kanady sprowadzeni  w ostatnich 20 latach   są   starannie wyselekcjonowaną  populacją wg ściśle określonych reguł, kontrolowaną biurokratycznie. Te reguły to system pełnej kontroli podlegający systemowi weryfikacji i ciągłym zagrożeniem wynikającym z potencjalnego naruszenia reguł , które nie spodobają się sterowanej ideologicznie biurokracji.  O wszystkich aspektach życia decydują urzędnicy. Co ciekawe średni szczebel  biurokracji zasiedlony jest przez wielu imigrantów , którzy wykazują krańcową lojalność wobec „systemu”.  Widać tu pewne analogie do lat 40 i 50 tych w Polsce gdy system sowiecki instalował całkowicie lojalne mniejszości we wrażliwych strukturach państwa. Kanada po Australii jest więc następnym krajem, w którym można testować i wdrożyć nowy system dobrobytu na kredyt ( przy periodycznej redukcji zadłużenia ), ze sterowanym i kontrolowanym popytem oraz  podażą, dochodem gwarantowanym i biotechnologicznymi zmianami genetycznymi. 

Z czego żyje Kanada ? Najwyższy wkład w PKB uzyskuje z zarządzania nieruchomościami, wynajmu i leasingu środków trwałych, transakcji prawami autorskimi. Na drugim miejscu jest wydobycie ropy i gazu, węgla, złota , srebra, miedzi i niklu a także przetwórstwo chemiczne i produkcja nawozów azotowych i fosforanowych. Głównymi partnerami handlowymi są Chiny gdzie Kanada eksportuje węgiel a do USA ropę naftową i samochody. Z Chin importuje komputery. Do Wielkiej Brytanii Kanada eksportuje perły, kamienie szlachetne i monety a importuje maszyny, reaktory jądrowe i kotły. Widać wyraźnie, że stabilny dobrobyt Kanady bierze się także z tradycyjnych przemysłów wydobywczych. Czy będzie to trwało dalej ?

Mieszkańcy Australii czy idącej w tym samym kierunku Kanady godzą się na orwellowski system z powodu wysokiego (na razie) materialnego poziomu życia. Kandydat na migranta do Kanady podlega skrupulatnej weryfikacji od zaświadczeń z policji, danych biometrycznych , zachowań w mediach społecznościowych aż po analizę transakcji na koncie bankowym ( na podstawie przesłanego wyciągu bankowego ) .

Celem jest stworzenie korporacyjnego leming-raju, w którym wszystko jest miłe i bezproblemowe a poruszanie tematów niepoprawnych politycznie zagraża utratą pracy albo dochodu gwarantowanego. Państwo udziela pozareligijnych ślubów wszystkim za pomocą tzw. komisarza ds. ślubów ( marriage commisioner – Ontario. Manitoba British Columbia, Alberta ) i pewnie niedługo już oceni kiedy życie ma się skończyć - bo jest spełnione czyli zbyt kosztowne dla systemu ubezpieczeń. Nie można się dziwić, że transakcje na nieruchomościach stanowią główny obok górnictwa dochód Kanady skoro wynajem mieszkania 85 m2 ( Vancouver kurs 1USC = 3,18 zł ) kosztuje w przeliczeniu ok. 7300 zł plus media ok. 470 zł lunch ok. 55 zł, bilet miesięczny na komunikację miejską ok. 460 zł, przedszkole 5400 na 1 dziecko. Jak widać zarobki musza być „adekwatne” do kosztów życia.

Do czego to prowadzi? Oczywiście realną konsekwencją przekształcania kraju w obóz koncentracyjny otoczony pozłacanym drutem kolczastym jest ucieczka kapitału finansowego i kapitału ludzkiego ( ostatnio zablokowana dla niezaszczepionych ). Ludzie aktywni, którzy nie mieszczą się w formacie pracownika najemnego i korporacyjnego uciekają wraz z kapitałem do krajów, które zapewniają wolność osobistą i biznesową. Na tym korzysta już Londyn ( w Polsce przykładowo następuje wzrost popularności pewnego banku londyńskiego a w zasadzie rosyjskiego z siedzibą w City ). W dłuższym okresie czasu wygrają te kraje, które nie dadzą się przekształcić w biurokratyczne obozy na kredyt i nie dadzą się wciągnąć w wojnę.

Inną konsekwencją życia w drogiej złotej klatce są choroby psychiczne związane z tłumieniem wolności osobistej. Przykładowo te objawy występują już w Australii:

(…) Jestem w Australii, czuję się, jakbyśmy byli obiektami testu. Martwię się o dzieci i co się wydarzy w tym roku. Nie boję się covid, ale naszego rządu. Nadciągające poczucie zagłady jest silne. Potrzebujemy nadziei na coś, co w tej chwili umiera. Musimy zostać uratowani przed ludźmi, którym płacimy, aby zapewnić nam bezpieczeństwo.

(...) Ta pandemia uczyniła mnie bardziej anarchistycznym, jeśli w ogóle. Nie ufam już żadnemu „autorytetowi” – policji, politykom, całej branży medycznej, „ekspertom” itp. Wierzę przede wszystkim w wolność jednostki. Bycie biciem w głowę o „dla większego dobra” lub „być w tym razem” zakwasiło mnie do punktu obrzydzenia.(…)

(…) Dziękujemy wszystkim, którzy przesyłają nam wyrazy solidarności w Australii. Naprawdę żyjemy w więzieniu. Zwłaszcza od ostatniej blokady trzy miesiące temu, NIE mamy ŻADNYCH praw człowieka. Życie tutaj staje się dosłownie tak trudne, że nie jestem pewien, ile jeszcze możemy znieść. Niektóre miejsca są gorsze od innych. Przeprowadziłam się na wieś, żeby żyć lepiej i czuję się bardziej odizolowana niż kiedykolwiek. Nie ma ducha wspólnoty. To każdy dla siebie. To jest moje doświadczenie, dla innych może być zupełnie inaczej. Przesyłam wyrazy miłości każdemu, kto zmaga się w Australii i na całym świecie (…)

(…) Witam z Sydney w Australii. Politycy postradali zmysły, powstały precedensy, które są naprawdę przerażające. Widziałem, jak dwie młode mamy pchające wózek w parku dostały karę w wysokości ponad 1000 dolarów, ponieważ zatrzymały się, żeby ze sobą porozmawiać i nie ćwiczyły. Jeden z nich płakał. Jestem absolutnie zniesmaczony i zawstydzony, że tak wielu obywateli zastosowało się do tych bzdur(…)

(…) Australia, podobnie jak większość wolnego Zachodu, porzuciła swoje judeo-chrześcijańskie/biblijne dziedzictwo i takie rzeczy jak agnostycyzm/ateizm lub okultyzm i satanizm zajęły jego miejsce i tacy ludzie widzą ludzi takich jak „owce na rzeź” i są również „ psychopatów!!!!! Większość, jeśli nie wszyscy w rządzie i policji, interesują się tymi sprawami, a teraz jest „piekło do zapłacenia”, a diabeł chce swoich należności!!!!!

(...) Jestem Amerykaninem mieszkającym w Australii i mieszkam tu od 2 lat. To naprawdę zamienia się w coś przypominającego dystopię science fiction. Byłem w Sydney podczas blokad i ciągle latali helikopterami, szukając ludzi zbierających się w grupach powyżej 3 osób. Wszędzie były blokady, a policja konna nękała wszystkich za przebywanie na zewnątrz bez „ważnego” powodu. To była grzywna w wysokości 5000 dolarów za przebywanie w odległości większej niż 5 km od domu.(…)

Wygląda na to, że cena za globalny pandemiczno-szczepionkowy „numer” będzie bardzo wysoka . Jednym z elementów jest powrót Rosji na arenę globalną i "wyproszenie" USA z Europy.  Kraje „zarządzane przez Fauciego” zapłacą wysoką cenę poprzez ucieczkę aktywnych i zamożnych do krajów, gdzie można normalnie żyć i prowadzić interesy. No chyba, że obywatele zostaną umieszczeni w obozach „pandemicznych” przez wszechwładną biurokrację.  Już korzysta na tym Londyn gdzie uciekają kapitały finansowe i ludzkie. 

Oto przykładowe dane pozyskiwane przez "system". Jeżeli do tego dodamy szczepionkowy kod QR i cyfrowy pieniądz to otrzymujemy władzę absolutną. 

 

 



tagi:

peter15k
14 stycznia 2022 15:29
42     3170    18 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

OjciecDyrektor @peter15k
14 stycznia 2022 16:07

Mam inne zdanie. Imperium wie, że cov8d jest wymierzony w jego interesy. Jednym z najważniejszych celów jest zmiana sposobow dystrybucji towarow. Covid ma wtloczyc cala mase towarowa w kanaly kontrolowane przez USA. Potrzeba czasu aby populacja globu sie przyzwyczaila do nowej formy zakypów i dlatego ta "pandemia" bedzie tak dlugo trwala aż isuagnie sie trwaly skutek. 

Prosze zwrocic uwage że na szczegolnym celowniku jest RPA, ktora dla Imperium jest tym, czym byly dla KK redukcje jezuickie w Paragwaju. 

 

Ktos powie, że Imperium w takim razie glupio pistepuje, bo naraża sie na ogromne straty. Nie. Imperium w walce z USA stosuje już od co najmniej 70 lat spwcyf8czna ale bardzo skuteczna metode. Polega ona na tym, aby wzbudzic u przeciwnika poważne watpliości, czy zastosowane przez niego metody przeciw Imperium sa akuteczne. Np. USA przeciely Imperium skóre na rece żyletka, a Imperium na to bierze ostry nóż i robi sobie na tej samej rece wielką  dziabę....można zwatpic? Można. Tak czesto robila stara recydywa w konfliktach miedzy soba...stad te dziaby wyrażały pogardę. 

Ale jesli USA zadala jakis naprawde dotkluwy cios, to Anglicy za żadne skarby nie moga tego okazac, że ich ti bardzo boli, bo bedzie po nich...game over. Stad gdy USA wali ich z calej siły po glowie, oni nie tylko że stoja spokojnie i głaszcza sie tylko po glowie, ale jeszcze biora mlotek i tym mlotkiem wala sie też po głowie....to powodune, że USA przestaje walić i Anglia ma spokoj na pewien czas...USA przestaje walic bo musi uwzgledniac  realne efekty do traconego czasu i środków. USA nie wie w zwiazku z tym kiedy Imperium udaje że je to boli, a kiedy naprawdę boli. ..przed taka metoda nie da sie nic sensownego przeciwstawuc...można albo przestać albo dalej waluc do upadlego, ryzykujac utrate olbrzymich srodkow i czasu, nie majac żadnej pewnosci że to jest skuteczne (czas jest chyba najważniejszy....przypomne tylko że w 1941 dla Angoli 2 tygodnie byly cenniejsze niż cała Jugosławia)

zaloguj się by móc komentować

smieciu @OjciecDyrektor 14 stycznia 2022 16:07
14 stycznia 2022 16:18

Ja jakoś nie jestem w stane dostrzec żadnego konfliktu interesów między Imperium a USA. Niestety - tyle słów ale o co chodzi? Gdzie jest jakiś problem? Co to znaczy wali młotkiem po głowie? Ani mi to nie mówi NIC ani nawet nie wiem gdzie do dostrzec.

Np. USA przeciely Imperium skóre na rece żyletka, a Imperium na to bierze ostry nóż i robi sobie na tej samej rece wielką  dziabę....można zwatpic?

Tak samo. Do czego mam to odnieść? Dla mnie cały ten komentarz to jakaś abstrakcja, której nie można odnieść do czegokolwiek.

Żeby było jasne. Nie przypieprzam się dla zabawy czy ze złośliwości. Po prostu kompletnie nic nie kumam. Jest tutaj ktoś kto rozumie?

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @smieciu 14 stycznia 2022 16:18
14 stycznia 2022 17:00

Straaaaże!!!!!!!! Do mnie!....brać go!!  

zaloguj się by móc komentować

olekfara @smieciu 14 stycznia 2022 16:18
14 stycznia 2022 17:00

Imperium to zamordyzm, w skrócie Commonwealth. A w USA pętają się jeszcze jacyś kowboje wolnościowscy, czysta zgroza, a do tego mówią po angielsku. Tego nie nie można znieść, powiedziała by Hiacynta Bukiet z serialu "Co ludzie powiedzą"

zaloguj się by móc komentować

smieciu @olekfara 14 stycznia 2022 17:00
14 stycznia 2022 17:41

Ok, ja ogólnie domyślam się co Dyrektor miał na myśli tylko że jeśli zaczniemy przyglądać się konkretom to nic z tego nie zostaje. Ja przykładowo przeczytałem tyle tekstów że USA jest częścią Commonwealth że więcej już mi się nie chce. Teoria jest taka że wojnę 1812 USA przegrało i tyle było z całej tej walki.

Ale tak naprawdę rzecz leży gdzie indziej. Chodzi o to czym są USA. Commonweath? Kto tym kręci? Żeby uznać konflikt trzeba wykazać że takowy istnieje a tego nie widać. Ja nie jestem w stanie dostrzec.

Za to w Sieci można wyczytać przykładowo tyle o FED. Jak powstało. I jak wszystkie sznurki prowadzą do Londynu. Więc na upartego ktoś może próbować to trochę przeciągnąć ale znów wracamy do definicji. Co to jest USA? Jak się ustosunkować do tyutułu Sir przyznawanego przez Królową a który wymaga przysięgi na posłuszeństwo i który jest tak porządany w kręgach amerykaskich elit. Oto przykładowe pasowane na jej rycerza ludki:

George H.W. Bush, Dwight D. Eisenhower, Ronald Reagan, Rudy Giuliani, Federal Reserve chair Alan Greenspan.

Walczą dla USA czy Imperium?

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @peter15k
14 stycznia 2022 17:55

W prowincji kanadyjskiej Quebec już ogłosili że niezaszczepieni zostaną obłożeni podatkiem!

I to wysokim.

Godzinę policyjną już mają, od 22 do 5.

A tymczasem w USA Sąd Najwyższy zablokował decyzję Bidena o masowych szczepieniach wszystkich pracowników w całym kraju.

[to znaczy w tych frimach które zatrudniają więcej niż 100 pracowników]

SN zezwolił tylko na obowiązkowe szczepienia pracowników służby zdrowia, na szczeblu federalnym.

 

Globalnie, to się układa w logiczną całość.

Metodą nachalnej propagandy medialnej, strachu i zestawu zakazów i nakazów, chcą doprowadzić do zaszczepienia olbrzymiej większości

globalnej populacji.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @peter15k
14 stycznia 2022 18:02

Globalnie, to się układa w logiczną całość.

Metodą nachalnej propagandy medialnej, strachu i zestawu zakazów i nakazów, chcą doprowadzić do zaszczepienia olbrzymiej większości

globalnej populacji.

Można też zauważyć ciekawą prawidłowość. Im bardziej „dobrobytowy” kraj tym większy zamordyzm w tej kwestii. Nie jest to reguła bez wyjątków ale widać takie coś.

zaloguj się by móc komentować

sopakumarolika @peter15k
14 stycznia 2022 18:52

panie peterk, moglby pan powiedziec panu koryllusowi zeby zalozyl partie taka jak na zdjeciu

zaloguj się by móc komentować

peter15k @OjciecDyrektor 14 stycznia 2022 16:07
14 stycznia 2022 19:00

Nie wiemy dokładnie ...kto, kiedy i kogo ale z całą pewnością można powiedzieć, że "nie wszystkim jest po drodze z Faucim" . Dystrybucja towarów z wiodącą rolą Amazona i zmuszenie konsumentów do pewnych zachowań co już ma miejsce.  Myślę że ma miejce gra na punkty i wymiana bolesnych "argumentów".  Obie strony mają długie doświadczenie w różnych działaniach, które nie do końca są dla nas widoczne.  Mogą nastąpić niespodziewane sojusze ale raczej dyskretne acz bezwzględne. 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @sopakumarolika 14 stycznia 2022 18:52
14 stycznia 2022 19:03

Nie jestem ortodoksyjny . Wiekszość z tych panów czasem mówi interesujące rzeczy.  Postępuję zgodnie z radą śp. mojej babci która mawiała - cudzego zdania wysłuchaj - swojego rozumu się trzymaj...

zaloguj się by móc komentować

handlarz @smieciu 14 stycznia 2022 17:41
14 stycznia 2022 19:07

Jak się ustosunkować do tyutułu Sir przyznawanego przez Królową,

ano tak...kolonialnie

-imperium szykuje sie na pogrzeb Sir Philipa/nastepny dzien po balandze/

-maska

https://twitter.com/JamesMelville/status/1481711708402065421

then....

przeprosil dzisiaj i chyba zostaje...

ot pytanie koteczku-kto nagrywal?

 

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Szczodrocha33 14 stycznia 2022 17:55
14 stycznia 2022 19:11

Nie wiem dokładnie jaki był główny cel tego szczepionkowego szaleństwa. Opinie wahają się od optymistycznych czyli tylko kasa albo kod QR dla wszystkich po pesymistyczne czyli depopulacja plus upiorne wykreowanie rynku poprzez obniżenie odporności i pojawienie się w związku z tym nowotworów,  na które będzie promować się szczepionki ( MIT już je ma ). Jakby nie patrzeć mamy do czynienia ze świrami bez zahamowań.  

zaloguj się by móc komentować

peter15k @smieciu 14 stycznia 2022 18:02
14 stycznia 2022 19:12

Wydaje się ża ta "układanka" się powoli układa.... ale nie wierzę że wszyskim jest "po drodze"...

zaloguj się by móc komentować

smieciu @handlarz 14 stycznia 2022 19:07
14 stycznia 2022 19:22

https://twitter.com/JamesMelville/status/1481711708402065421

Świetne. To są ci, którzy nas ratują przed Covidem i nie tylko, oraz w których wiarę pokłada lud.

zaloguj się by móc komentować

pike @Szczodrocha33 14 stycznia 2022 17:55
14 stycznia 2022 19:22

No właśnie ma się ta propagadna medialna znacznie zwiększyć.

https://pch24.pl/wojna-z-autorytaryzmem-fundacje-sorosa-zwieraja-szyki/

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @peter15k 14 stycznia 2022 19:11
14 stycznia 2022 19:40

Zgadza się, pełne wariatkowo.

zaloguj się by móc komentować

handlarz @smieciu 14 stycznia 2022 19:22
14 stycznia 2022 19:59

podrzuce jeszcze, choc pewnie znasz,

 

Był też członkiem Klub Bullingdona – ekskluzywnego masońskiego stowarzyszenia, zrzeszającego studentów-mężczyzn z rodzin angielskiej prawicy. Po 3 latach nauki uzyskał tytuł zawodowy Bachelor of Arts (odpowiednik polskiego licencjata).https://archiwaipnpolska.wordpress.com/2014/02/16/radoslaw-sikorski-322-czaszka-piszczele-europie-klub-bullingdonu/

 

kandydat na prezydenta, maz, wiadomej zony

Ο χρήστης Lena Kolarska-Bobińska στο Twitter: "Boris Johnson powinien  przekonac Camerona do polskiego kandydata “@sikorskiradek: Boris in  Bydgoszcz, ....http://t.co/OH3JgmmxhY”" / TwitterNie sądzę, aby chociaż jeden wieczór mógł upłynąć bez zdemolowania jakiejś restauracji i zapłacenia za wyrządzone szkody, bardzo często gotówką. Noc w areszcie uchodziła za zachowanie godne bullingdończyków, podobnie jak proceder ściągania spodni każdemu, kto ich zdenerwował".https://londynek.net/czytelnia/article?start=1&jdnews%5fid=4582858&page=2

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @smieciu 14 stycznia 2022 18:02
14 stycznia 2022 20:48

Myśle, że powowinien Pan zaczac przynajmniej od kom8ksu Noc św. Bartlomieja, potem Historie amerykańskie tom I, potem poczytac o wojnie siedmioletniej i zabrania Francji calej Luizjany i oddania jej Hiszpanom (za zgode na zbrojna likwidacje redukcji parsgwajskich (to też jest w tych historiach ameryk.). Potem zastanowic sie jak to możliwe, że rolnicy SKUTECZNIE sie sbuntowali i oglosili niepodleglośc w 1776, a potem zauważyc wydatna (moim zdaniem decydujaca pomoc Francji - rewanż za utratę Luizjany). Potem odwet Anglii - czyli rewolucja we Francji. Następnie "bład  w  systemie" i Wĺoch- Bonaparte, ktory pomógl w drugiej wojnie Ameryjanom z Anglikami. Później proba otoczenia USA od poludnia i pólnocy - czyli powstanie "niepidleglych" panstw w Ameryce Płd i ogloszenie przez USA doktryny Monroe'a, w efekcie ktorej pokawalkowano Meksyk (był aż do granicy z Panama) oraz zlikwidowano dzieło Bolivara (angielskiego agenta) - czyli rozdzielono Wenezuele 9d Kolumbii a potem jeszcze dla pewnosci Kolumbie od Panamy. Potem wojna secesyjna, w ktorej Konfederaci mieli bardzo angielska flagę. No a potem pierwsza wojna światowa i przejecie angielskiego projektu tj. Rosji Sowieckiej i użycie jej do demontażu kolonialnego imperium Anglii i Francji (ktora od ok. 1830 r. przeszla na strone Anglii jako junior-partner). Uffff. Wiecej dla Pana zrobic nie moge.....reszte pracy intelektualnej prosze wykonac samemu. 

zaloguj się by móc komentować

Nova @peter15k
14 stycznia 2022 22:53

  Jak ktoś chciałby wiedzieć jak ma wyglądać państwo rozdzielone od Kościoła (jak mówił np. Były prezydent Komorowski) to ma odpowiedź gotową podaną przez autora artykułu. 

Zobaczymy kto pierwszy wyjdzie z "pandemii" i z mniejszymi stratami.chyba 2lk.Brytania się szykuje. Byłe kolonie można docisnąć. 

 

zaloguj się by móc komentować


handlarz @peter15k
15 stycznia 2022 12:28

eksperymenty,

psychopaci,

obozy,

"I jak myśmy się potem palili w obozach, myśląc: Jak by to było, gdyby każdy funkcjonariusz UB, wychodząc w nocy na aresztowanie, nie był pewien, czy wróci żywy, i musiał pożegnać się z rodziną? Albo gdyby w okresach masowych aresztowań, jak na przykład w Leningradzie, kiedy aresztowano jedną czwartą całego miasta, ludzie nie siedzieli po prostu w swoich mieszkaniach, drżąc z przerażenia na każde uderzenie w drzwi na parterze i na każdy krok na schodach, ale zrozumieli, że nie mają już nic do stracenia i śmiało urządzili w dolnej sali zasadzkę na pół tuzina ludzi z siekierami, młotkami, pogrzebaczami czy czymkolwiek innym, co było pod ręką? Organy bardzo szybko doznałyby braku oficerów i transportu, a przeklęta machina, nie zważając na wszystkie pragnienia Stalina, stanęłaby w miejscu! Gdyby... gdyby... Nie dość kochaliśmy wolność. A nawet więcej - nie mieliśmy świadomości rzeczywistej sytuacji.... Po prostu zasłużyliśmy na wszystko, co stało się później".

- Aleksandr I. Sołżenicyn , Archipelag Gułag 1918-1956

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

zaloguj się by móc komentować

Peiper @handlarz 15 stycznia 2022 12:28
16 stycznia 2022 07:04

Jak widać Aleksander Sołżenicyn nie posiadał w tym czasie wiedzy jak władza radziecka radzi sobie ze zorganizowanym oporem.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_tambowskie

 

zaloguj się by móc komentować


handlarz @peter15k 16 stycznia 2022 13:23
16 stycznia 2022 14:24

...Joshua, najwyzszy stopniem,'fajne'- tak uslyszalem/?/

gangi, korporacje czyli private security companies lub private security contractors, do tego BIG PHARMA education

- Kanada,

 Ujawniono, że kanadyjskie wojsko uruchomiło program operacji psychologicznych przeciwko własnym obywatelom we wczesnych dniach pandemii, aby wzmocnić rządowe komunikaty i "odciąć się od obywatelskiego nieposłuszeństwa".https://ottawacitizen.com/news/national/defence-watch/military-leaders-saw-pandemic-as-unique-opportunity-to-test-propaganda-techniques-on-canadians-forces-report-says

 

O firmie Pfizer w Kanadzie

Pfizer Canada Inc. to kanadyjski oddział Pfizer Inc., wiodącej na świecie firmy biofarmaceutycznej. Firma jest jednym z największych sponsorów badań w dziedzinie zdrowia w Kanadzie. Nasze zróżnicowane portfolio w zakresie opieki zdrowotnej obejmuje leki biologiczne i małocząsteczkowe oraz szczepionki dla ludzi i zwierząt, a także produkty żywieniowe i wiele najbardziej znanych na świecie produktów konsumenckich. Każdego dnia pracownicy firmy Pfizer Canada pracują nad poprawą samopoczucia, profilaktyką, terapiami i lekami, które stanowią wyzwanie dla najbardziej niebezpiecznych chorób naszych czasów. Wykorzystujemy naukę i nasze globalne zasoby, aby poprawić zdrowie i samopoczucie Kanadyjczyków na każdym etapie życia. Nasze zaangażowanie przejawia się we wszystkim, co robi Pfizer - od inicjatyw mających na celu zwiększanie świadomości na temat chorób, poprzez współpracę ze społecznościami, aż po przekonanie, że aby być naprawdę zdrowym, potrzeba czegoś więcej niż leków.https://web.archive.org/web/20220112133038/https://www.newswire.ca/news-releases/the-canadian-medical-association-and-pfizer-canada-collaborate-onfirst-of-its-kind-education-program-for-physicians-539048111.html

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

zaloguj się by móc komentować

handlarz @peter15k
16 stycznia 2022 14:39

 

 

odporność stada a uległość stada

herd immunity vs herd docility

 

 

Raport cytuje briefing z marca 2020 roku, kiedy zadekretowano pierwszą blokadę, w którym stwierdzono, że rząd powinien drastycznie zwiększyć "postrzegany poziom osobistego zagrożenia", jakie stwarza wirus, ponieważ "znaczna liczba osób nadal nie czuje się wystarczająco osobiście zagrożona".

Jeden z naukowców z SPI-B przyznaje, że "W marcu [2020] rząd bardzo martwił się o zgodność i sądził, że ludzie nie będą chcieli być zamknięci. Były dyskusje o tym, że strach jest potrzebny, aby zachęcić do przestrzegania przepisów, i podjęto decyzje o tym, jak podnieść poziom strachu."

Nienazwany naukowiec dodaje, że "Sposób, w jaki używaliśmy strachu jest dystopijny."

Naukowiec dalej wyznał, że "Użycie strachu było zdecydowanie wątpliwe etycznie. To było jak dziwny eksperyment. Ostatecznie to się nie powiodło, ponieważ ludzie za bardzo się bali".

Inny osobny naukowiec z podkomisji wyznał "Można nazwać psychologię 'kontrolą umysłu'. To właśnie robimy... wyraźnie staramy się iść w tym kierunku w sposób pozytywny, ale w przeszłości było to wykorzystywane w sposób nikczemny."

Inny naukowiec ostrzegł, że "musimy być bardzo ostrożni wobec autorytaryzmu, który się wkrada", dodając "ludzie używają pandemii, aby chwycić władzę i przeforsować rzeczy, które nie wydarzyłyby się inaczej."

 

Jeszcze inny naukowiec w podkomisji stwierdził, że zostali "oszołomieni przez uzbrojenie psychologii behawioralnej" w ciągu ostatniego roku, i ostrzegł, że "psychologowie nie wydawali się zauważać, kiedy przestała być altruistyczna i stała się manipulacyjna".

"Mają zbyt wiele władzy i to ich odurza", ostrzegł dalej naukowiec.

The London Telegraph reported the comments made by Members of the Scientific Pandemic Influenza Group on Behavior (SPI-B), a sub-committee of the Scientific Advisory Group for Emergencies (Sage) the government’s chief scientific advisory group https://www.telegraph.co.uk/news/2021/05/14/scientists-admit-totalitarian-use-fear-control-behaviour-covid/

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

zaloguj się by móc komentować


peter15k @handlarz 16 stycznia 2022 14:39
16 stycznia 2022 15:43

Ciekawe czy im to wyjdzie. Z tego typu systemami jest tak, że muszą zostać wprowadzone masowo a teraz globalnie. Widać, że to nie wychodzi tak jak im się wydaje. Historia uczy, że to się kończy masowymi dołami z wapnem. Widać jednak, że sprawy zaszły naprawdę daleko bo praktycznie większość rządów tzw demokratycznych ma garotę na szyi. Politycy zostali wylansowani, skorumpowani i są szantażowani, jeżeli mają wątpliwości. Miejmy nadzieję że to jednak wyleci w powietrze bo wbrew pozorom prowadzi do wzmocnienia Chin i Azji no i Rosji, która chwali się już rakietami do zwalczania lotniskowców. To musi obudzić USA jeżeli mają jeszcze kogoś kto nie zatracił poczucia rzeczywistości.  Dlatego kiedyś pisałem, że najgorszy scenariusz to deal - amerykańskiej bigfarmy ,IT i "facebooków"  z Chińczykami.  Wydaje się, że interesy są jednak mocno rozbieżne. Tak jak kiedyś Hitlera ze Stalinem.  

zaloguj się by móc komentować

handlarz @peter15k 16 stycznia 2022 15:43
16 stycznia 2022 15:59

Dlatego kiedyś pisałem, że najgorszy scenariusz to deal - amerykańskiej bigfarmy ,IT i "facebooków"  z Chińczykami.  Wydaje się, że interesy są jednak mocno rozbieżne. Tak jak kiedyś Hitlera ze Stalinem.  

 

...że interesy są jednak mocno rozbieżne,  

 

oby

 

 

zaloguj się by móc komentować

lakekeeper @peter15k
16 stycznia 2022 19:38

Kanadyjczycy są specyficzni. Moimi przyjaciółmi byli żeglarze i podróżnicy, niby buntownicy, a jak przyszło co do czego, to opór przeciwko szczepionkom nie istnieje. Wszyscy zaszczepieni. Aż boję się teraz z nimi rozmawiać po kilku latach rozłąki. Protestancka mentalność, wysoka etyka pracy, znajdowanie sensu życia w pracy, zaufanie do rządu i rzeczywiście wysoki standard życia, który zauważam bardziej niż kiedyś, po latach mieszkania w Polsce i Ameryce Łacińskiej. Sypie się to wszystko. Polacy przeważnie wyczuwają lepiej co się dzieje. Z nimi nie boję się w tych czasach rozmawiać. Koleżanka napisała na Święta, że chętnie by wróciła do Polski, bo Kanada to piękny kraj, tylko ludzie okropni. A dziś dzwonił do mnie znajomy znajomego, który chyba zwariował. Jest kilka źródeł oporu, ciekawe rozmowy na rumble o tym co się dzieje. Takie jak ta: https://rumble.com/vsk21h-the-hijacking-of-canadian-democracy-interview-with-leighton-grey-lawyer.html. Polecam dla znających angielski. Prowadzi rozmowę brat mojego przyjaciela, który to przyjaciel mieszka, sic, w Australii i do niedawna był oczadzony propagandą. Muszę pogadać, może coś już do niego dotarło. Ciekawy kanał na rumble prowadzi Kanadyjska dziennikarka, amazingpolly. 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @lakekeeper 16 stycznia 2022 19:38
16 stycznia 2022 20:37

To pojedyncze przypadki. A jak dokładniej pogrzebać, to i tak okazuje sie, że to nie są "kanadyjczycy", którzy zostali  urodzeni w Kanadzie i tutaj wyedukowani.

Z opinii, które znam, Kabada  to kraj, w którym udało się zaprowadzić  totalizm socjalistyczny, ale nie przez reoresje  siłowe, tylko podanie go w charakterze cukierka w pozłacanym papierku.

zaloguj się by móc komentować

lakekeeper @peter15k
16 stycznia 2022 21:19

Ci urodzeni w Kanadzie to najgorsze przypadki. Z tymi było nam najtrudniej się przyjażnić. To rumble wideo to ludzie od kilku pokoleń w Kanadzie, ale Ci są inni, taki wyjątek od reguły. Większość łyknęła propagandę i zasymilowała jak swoją. Kanada zawsze miała opinię kraju przyjemnego i sympatycznego. Było tak, bo życie było w miarę lekkie. Nie wymagało współpracy między ludźmi. każdy mógł być samotną wyspą, a przyjażnie były dość płytkie. Mobilność rozluźniała więzi rodzinne. Nigdy nie miałam tam kłopotów z powodu akcentu, czy kraju pochodzenia, ale też nie zawierałam przyjaźni w pracy, tylko poza nią, na wodzie, na morzu, gdzie trzeba sobie pomagać. Tutaj relacje są prawdziwsze, choć i Polska też lekko w obecnych czasach nie jest. Przynajmniej nie kłamiemy, że czujemy się świetne, gdy w środku umieramy. Choć czasem jest to łatwiejsze dla otoczenia.

zaloguj się by móc komentować


peter15k @lakekeeper 16 stycznia 2022 19:38
16 stycznia 2022 21:25

Pierwszy wyjazd na tzw zachód miałem do Anglii. Żył jeszcze wujek - emigrant z wojny. Skończył tam studia i założył firmę inżynierską dobrze prosperujacą ( istnieje do dziś ) .  Nie utrzymywał kontaktów z Polonią. Ożenił się z Angielką ( całkiem sympatyczną  ). Mówił mi ( wtedy nastolatkowi ), że relacje utrzymuje z rodziną ponieważ stosunki międzyludzkie w U.K. to biznes. Dopiero nasza wizyta uświadomiła jego kolegom że jest Polakiem z pochodzenia ( angielski  perfekcyjny ). Oznacza to, że w rozmowach nie porusza się tematów, które mogą źle wpłynąć na potencjalny biznes ( czyli najlepiej rozmawiać o pogodzie ). Córka wyemigrowała z Anglii do Kanady, często tam jeździł  i mówił, że żyje na poziomie nieporównanie wyższym niż w Anglii. Jeżeli do omijania tematów trudnych dodać medialny monopol plus skorumpowanych polityków to mamy idealne środowsko do wdrożenia realnego komunizmu w nowej odsłonie. Oczywiście Polacy wiedzą czym to "pachnie" a raczej cuchnie na dłuższą metę ale oni mogą tego nie rozumieć. Młodzi także tego nie widzą bo imponuje im korporacyjny klimat. Teraz nawet przyjeżdżających studentów doją na kwarantannie ( w dobrym hotelu za duże stawki ). Kanada prowadzi bardzo restrykcyjną politykę imigracyjną - nawet dobrych lekarzy nie chcą ( trudno o nostryfikację ).

zaloguj się by móc komentować

peter15k @ThePazzo 16 stycznia 2022 21:21
16 stycznia 2022 21:33

Nie wiem na ile przeciekające informacje o tym co się dzieje spowodują rezonans polityczny a na ile to sparaliżuje ich strachem.  Zobaczymy. Może za wszelką cenę będą chcieli żyć w pozłacanej klatce na kredyt i pod wynajem. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @peter15k 16 stycznia 2022 21:33
16 stycznia 2022 21:35

Szwecja to jedynie początek.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @peter15k
17 stycznia 2022 18:13

Kolega w Kanadzie dostał nową wycenę  swego domu do ubezpieczenia- przyrost o 37%. Nowa  cena nie ma nic wspólnego z ceną rynkową  ,ot tak,urzędnik zadecydował. Od tej nowej ceny jest naliczane ubezpieczenie i podatek katastralny. Dla państwa-czysty biznes...nasza 8,6% inflacja niech się schowa,wleczemy się w ogonie postępu. 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @DYNAQ 17 stycznia 2022 18:13
17 stycznia 2022 19:13

To mnie zaskoczyło jak spojrzałem na główne źródła PKB Kanady.  Nie mam specjalnie czasu ale ciekawie byłoby trochę poszperać co tam się realnie dzieje w dochodach budżetowych i dlaczego zaciskają pasa. No chyba, że jest to element wywłaszczenia szaraków z własności. No jak wszystko ma być pod najem....to potem zaproponują wynajem ...własnego domu... Ludzie uciekają z kasą w nieruchomości czyli coś realnego więc ...ceny rosną... 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @peter15k
18 stycznia 2022 18:03

Że Kanada to wiedziałem. Ale że Australię wzięło, to dla mnie szok. A tak się stawiali muzułmańskim emigrantom. 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Magazynier 18 stycznia 2022 18:03
18 stycznia 2022 20:06

Mnie to nie dziwi. W Australii i nie tylko każdy promil wpływu np zmian podatkowych na budżet jest badany a działania są szybkie. Przykładowo - potrzebują pracowników albo przy nostryfikacji dyplomów - słabiej się przyglądają ocenom w indeksie a jak nie potrzebują pracowników to wtedy im się przypomina, że ktoś jest imigrantem. To powinno nas wreszcie nauczyć że nie ma sentymentów i tu nad Wisłą powinniśmy pilnować naszych interesów i trzymać się razem. 

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @peter15k 17 stycznia 2022 19:13
18 stycznia 2022 20:08

Rząd australijski kilka lat temu przezornie odebrał obywatelom broń. Co znaczy długofalowe planowanie!

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @peter15k 18 stycznia 2022 20:06
19 stycznia 2022 11:44

Zgadza się. Nadto pora pogłębić zasadę JPII, że demokracja bez wiary degeneruje się do totalitaryzmu. Demokracja bez wiary, bez artystokracji pieniądza i bez jawnej i realnej władzy zeszmaca się do chłopca na posyłki dla żelaznych karłów typu Fauci.  

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @DYNAQ 18 stycznia 2022 20:08
19 stycznia 2022 11:47

Oczywiście. Ale kilka lat to nie jest długofalowe. Ta słynna tyrada prezydenta Australii contra gentiles muslimus zmyliła mnie całkiem. Uśpiła. Coś tam słyszałem o tej broni, ale ciągle żyłem podziwem dla jednoznaczności australijskiej duszy. No i masz ci los.  

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować