-

peter15k

Stalinohitler czyli studenci do nauki, literaci do piór a LGBT do SS

Wzrastający chaos globalny musi wreszcie doprowadzić do „uporządkowania” sytuacji. Nie da się rządzić zatomizowaną „globalną paradą równości” szczególnie w konfrontacji ze zdyscyplinowanym Chińczykiem. Czy to „uporządkowanie” pojawi się w monachijskiej piwiarni czy w waszyngtońskim fast foodzie to nie ma znaczenia. Jeżeli można ukraść towary do wysokości 950 USD w każdym sklepie amerykańskim bez konsekwencji pod warunkiem, że jest się afroamerykaninem to wszystko jest możliwe. Jedna z propozycji uporządkowania padła ze strony bigtech jako - informatyczną kontrolę „stada ludzkiego”. Za pomocą facebooka czy youtuba można bez problemu manipulować nastrojami i informacjami oraz kontrolować wszystkie zachowania. Zuckerberg taką propozycję składał już w Unii. Jednak zamordyzm informatyczny ma wadę w postaci dużej zdolności hakerów do łamania różnych systemów. Jeżeli nie można pokonać wroga to można się do niego przyłączyć. Może bigtech i banki uznały , że Ameryka jest niezdolna do konkurencji z Chinami. Dlatego grupa finansowo-korporacyjna, może  wraz z CIA, mogła wpaść na pomysł wprowadzenia w USA komunizmu i dołączenia do globalnego Rządu Światowego pod przewodem Chin. Jako aport jednak trzeba było coś zaproponować. Bardzo dziwnie w tym kontekście wygląda wzrastająca presja szczepionkowa. Pomimo oficjalnych zastrzeżeń do całej operacji konsultant prezydentów Anthony Fauci jest oskarżany w USA o finansowanie uzłośliwienia wirusa w Wuhan wbrew zakazowi badań w USA. Laboratorium w Wuhan było związane z badaniami nad bronią biologiczną. Na dodatek wiceminister chińskiego bezpieczeństwa państwowego odpowiedzialny za kontrwywiad, Dong Jingwei, zbiegł z Hongkongu do Stanów Zjednoczonych i oddał się pod opiekę amerykańskiego DIA ( czyli amerykańskiego wywiadu wojskowego ) w konfrontacji do CIA. Oświadczył że CIA jest spenetrowane przez ...Chiny ( ?)  Mamy wojnę wywiadu wojskowego DIA z cywilnym CIA w Ameryce ? Jak to jest możliwe, że zlecane były badania nad bronią biologiczną chińskiemu laboratorium związanym z armią chińską  na które przelewał amerykańskie pieniądze Fauci ? Depopulacja jako aport ? W tym kontekście presja na szczepienie dzieci i niemowląt w trakcie trwającej wojny hybrydowej i wojny wywiadów można traktować nie tylko jako skrajną głupotę ale jako zbrodnię, dopóki długoterminowe działanie szczepionek nie zostanie sprawdzone i wyjaśnione. Natomiast w przypadku ideologii LGBT, jak wcześniej w historii, ruchy homoseksualne były wykorzystywane politycznie. Oddziały szturmowe SA ( Die Sturmabteilungen der NSDAP) dowodzone przez zadeklarowanego homoseksualistę Ernsta Röhma utorowały Hitlerowi drogę do władzy w Niemczech. To co stało się potem przeszło do historii jako noc długich noży. Czy wojna między wywiadem wojskowym i cywilnym w USA zapowiada początek „ostrzenia noży” ? Każdy uruchamia „swoich” . Warto także w tym kontekście  zwrócić uwagę na wyjątkową gorliwość szczepionkową. W jaki sposób nastąpi dziś „uporządkowanie” sytuacji to się okaże.



tagi:

peter15k
24 czerwca 2021 15:01
96     3149    6 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

zkr @peter15k
24 czerwca 2021 19:25

Komentarz Wronskiego (nie zgadzam sie z paroma uwagami, zwlaszcza pod koniec ale warto wysluchac te czesc o scenariuszach kowidowych):

https://podcasts.apple.com/pl/podcast/niedzielna-wieczorna-audycja-z-radia-kcht-20-06-2021/id1493821647?i=1000526201121

zaloguj się by móc komentować

Matka-Scypiona @peter15k
24 czerwca 2021 19:38

Chiny w szkołach wprowadziły program zabraniający chłopcom jakiegokolwiek utozsamiania się z czymkolwiek, co ma związek z feminizacja zachowań. Nie ma żartów. Żelki im są niepotrzebne. 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @peter15k
24 czerwca 2021 19:55

Parady równości są po to, by sprzątajacy nie czuli później wyrzutów sumienia. I naprawdę trzeba być wielkim durniem, żeby tego nie rozumieć. Myślę, że nie zawsze każdy taki przekręt kończy się wojną albo rewolucją. Czasem udaje się takie histerie zdusić w zarodku. Zobaczymy jak będzie. 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @gabriel-maciejewski 24 czerwca 2021 19:55
24 czerwca 2021 20:51

Istotnie ale sprzątający mają zazwyczaj bardzo niski poziom wyrzutow sumienia.  Widać jednak , że sprawy się bardzo komplikują i trudno coś prognozować. Podmioty zaangażowane w to  wszystko  już chyba "nie żartują".

zaloguj się by móc komentować

Antonim @peter15k 24 czerwca 2021 20:51
24 czerwca 2021 20:59

Tęczowi szmaciarze nawet chcieli wczoraj zakłócić mecz Niemców z Węgrami 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Antonim 24 czerwca 2021 20:59
24 czerwca 2021 21:12

Tęczowi bez podlania ( kasą ) przestają istnieć w 5 minut. No ale ktoś ich "podlewa".

zaloguj się by móc komentować

peter15k @Matka-Scypiona 24 czerwca 2021 19:38
24 czerwca 2021 21:22

Uniwersytety chińskie podobno wprowadzają łacinę. Czyli widzą siłę w kształceniu klasycznym i prawie rzymskim. Tymczasem Europa i Usa właśnie koncentrują " kształcenie "pomiędzy nogami.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @peter15k 24 czerwca 2021 21:22
24 czerwca 2021 22:46

chciałbym dożyć do chwili kiedy zaadaptują u siebie chrześcijaństwo jako religię państwową.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 24 czerwca 2021 22:46
24 czerwca 2021 23:14

Partia komunistyczna i chrześcijaństwo - takie cuda to tylko w Polsce i w słonecznej Itali. ;)

Rozmawiałem dziś z kolegą z USA.

Jak mu pokazałem link z Kaczyńskim obiecującym obowiązkowe szczepionki to się tylko zaśmiał.

U nas (tzn) w USA ludzie zaczną po prostu strzelać do przedstawiceli federalnych - skomentował.

To w USA jednostka ma zagwarantowne prawo do wolności  - bo jest uzbrojona po zęby i zorganizowana lokalnie a do tego chroni ją Konstytucja, która ma znaczenie.

Ani w komunistycznych Chinach/Rosji ani w komunistycznej UE nie ma takiej opcji.

Pamiętam jak żona znajomego (dziś gość po 80) obywtelka USA poprosiła mnie żebym jej pomógł w urzędzie w Polsce załatwić sprawę - moja rola ograniczała się do bycia tłumaczem.

Tak pewnej siebie osoby w kontakcie z urzędnikiem nie widziałem nigdy.

A to jej przecież zależało załatwić sprawę.

Ja jestem oportunista ale ona to po prostu traktowała tego urzędasa jak królowa traktowałaby świniopasa albo pomocnika stajennego.

On coś ją pyta ona mu odpowiada - nie pański interes. Ty jesteś tu dla mnie nie ja dla Ciebie. itd itp

To jest mętalność osoby wolnej.

My przy nich jesteśmy niewolnikami. I mamy to wyryte ma czole oraz wdrukowane w mózg.

Nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy jak bardzo.

 

zaloguj się by móc komentować

pijonek @peter15k
25 czerwca 2021 00:10

Ta amerykanka to rodowita czy polka z obywatelstwem?

zaloguj się by móc komentować

pijonek @peter15k
25 czerwca 2021 00:10

Ta amerykanka to rodowita czy polka z obywatelstwem?

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @ThePazzo 24 czerwca 2021 23:14
25 czerwca 2021 00:40

No nie wiem skąd taka pewność się bierze ?

Chyba z osoby mentalnie wolnej ?

;

P.S.

pęta penta.

zaloguj się by móc komentować

Boguska @ThePazzo 24 czerwca 2021 23:14
25 czerwca 2021 04:37

Niech Pan nie opowiada bzdur, mieszkam tu pona 30.lat i takiej biurokracji nawet u nas Prl nie bylo. Dosc,ze przewaznie ztrudnieni sa w urzedach " biali inaczej" to wykonuja prace slamazarnie.  Widzielismy zorganizowanie spleczenstwa w ostatnich wyborach i rozrobach czarnuchow.  

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @pijonek 25 czerwca 2021 00:10
25 czerwca 2021 06:01

Rodowita amerykana z Houston. Żona Polaka emigranta która dała się nawmówić mężowi Polakowi na przyjazd do Polski. Po roku wrócili do USA. Nie chciała tu jednak mieszkać.

Pani Bogusiu. 

Co ma stopień biurokracji i slamazarnośc urzedników w USA do mentalności ludzi?

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ThePazzo 24 czerwca 2021 23:14
25 czerwca 2021 09:06

<To w USA jednostka ma zagwarantowne prawo do wolności  - bo jest uzbrojona po zęby i zorganizowana lokalnie a do tego chroni ją Konstytucja, która ma znaczenie.> Ten kij ma dwa końce ,pozwolę sobie zauważyć. Nie ma większych hipokrytów w świecie jak polityka prowadzona w USA w imię tej wolności,i praw człowieka.To USA w ciągu ostatnich dwóch wieków ponoszą odpowiedzialność w 80% za konflikty zbrojne we świecie w imię humanitarnych interwencji. jaki rezultat ? ;miliony ofiar, straty wśród ludności cywilnej oraz zniszczenie mienia prowadzące do straszliwych klęsk humanitarnych.

Popatrz na Wietnam,Zatokę Perską,Koreę,Irak,Syrię,Kosowo,Afganistan,iwiele,wiele innych konfliktów przynoszących śmierć i tułaczkę -przecież ludzi,chociaż mających inny rodzaj skóry i rasy... Manipulacja USA , w NATO i innych instytucjach międzynarodowych legimityzowała wszystkie wojny napastnicze w imię "żywotnych" ich interesów.

To u nas ludzi wychowanych w komunie,lub wędrówkami za chlebem wyhodowano wiarę przeliczenia "dulara"na złotówkę i mit ciężkiej pracy ,że możesz stać się milionerem i prowadzić dostatni tryb życia. I wiarę w ich Konstytuację i nienaruszalność praw człowieka.

Dzisiaj ,w dobie błyskawicznych środków komunikacji -USA pokazuje swoje prawdziwe oblicze i prawdziwą politykę...i już teraz jesteśmy nie tylko niewolnikami,lecz zakładnikami ich polityki...

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @BTWSelena 25 czerwca 2021 09:06
25 czerwca 2021 13:13

Jak to tam z demokracją w USA wygląda to powinni sie wypowiedzieć długoletni mieszkańcy. Jedno jest pewne że jest to kraj mocno regulowany różnymi przepisami i uzależniony od prawników. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 25 czerwca 2021 09:06
25 czerwca 2021 13:31

Polityka imperialna to nie wymysł USA. Nie znam imperium, które by nie wykorzystywało swojej przewagi militarnej i gospodarczej do żerowania na innych. Taka natura człowieka. Od tysięcy lat.

Jednak to w kulturze i prawodactwie w USA można znaleść takie oto sformułowanie - MY HOME IS MY CASTLE. A to oznacze, że gdy obcy wkracza na mój teren to moge go nawet zabić i nic mi za to nie grozi bo bronię siebie i swojego majątku.

Mają także głęboko zakorzenioną w świadomości fraze LAND OF THE FREE. Kraj wolnych ludzi. 

I naprawde na dzień dzisiejszy nikt nigdzie bardziej wolny nie jest. Oczywiście USA to różne stany i różne prawa i dlatego np w takim Teksasie czy na Florydzie pandemia nie obowiązuje a np. w Kaliforni jak najbardziej. Ale ponieważ to kraj wolnych ludzi można zawsze stan zmienić - co Amerykanie chętnie czynią np. w poszukiwaniu pracy - najbardziej mobilne w tym względzie społeczeństwo na świecie. 

Tak to właśnie tam jest z tą demokracją a ja rozmawiam z ludźmi, którzy też są tam lat 20 +

Sam też byłem kilka razy...

I oczywiście USA nie jest pozbawione wad ale wszędzie dobrze gdzie nas nie ma jak to mawiają sowieccy żołnierze...

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @MarekBielany 25 czerwca 2021 00:40
25 czerwca 2021 13:37

Chyba tak. Kuzynka opowiedziała mi właśnie taką anekdotę o babci, która w wieku 90 lat stawiła się przed obliczem naczelnika jakiegoś wydziału i spytała się, kiedy jej sprawa zostanie załatwiona. A on do niej - musi iść pani do pokoju numer ...., potem do pokoju numer, potem jeszcze do innego pokoju. Babcia na na to - proszę pana, ja mam 90 lat, sprawa ciągnie się już 2 lata, więc nie mam zamiaru biegać ani po pokojach, ani po schodach. Ja tu posiedzę a pan załatwi co trzeba. Faceta zamurowało... i załatwił. 

zaloguj się by móc komentować

zkr @ThePazzo 25 czerwca 2021 13:31
25 czerwca 2021 14:44

> Mają także głęboko zakorzenioną w świadomości fraze LAND OF THE FREE. Kraj wolnych ludzi. 

ogladales to ?

http://ewaryst-fedorowicz.szkolanawigatorow.pl/dlaczego-w-polsce-musi-powstac-partia-niezaszczepionych#241448

https://en.wikipedia.org/wiki/Bundy_standoff

Coraz czesciej mysle o wyjezdzie za Kaluze i zaszyciu sie wsrod "redneckow" :)

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @zkr 25 czerwca 2021 14:44
25 czerwca 2021 14:57

Tak widziałem - na bieżąco obserwuje USA przez net oraz rozmawiam przez internet ze znajomymi.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @peter15k 25 czerwca 2021 13:13
25 czerwca 2021 15:51

Owszem,tylko ja nie o demokracji w całych Stanach i ich prawnikach,przepisach i całym prawodawstwie. To kraj o dość znacznej potędze militarnej.Niby wojen tam nie ma ,a jednakże je prowadzą... i to militarnie... Jakoś nie trafia do mnie argument,że są rozjemcami zwaśnionych nacji... No i jaki kraj ośmieli się zaatakować militarnie USA? Pomijam oczywiście zjawisko terroryzmu...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 25 czerwca 2021 15:51
25 czerwca 2021 15:58

Róznica polega na tym, że tam obywatele mają broń i prawo do jej użycia w obronie własnej.

Jeśli to Panią nie przekonuje kto ma więcej wolności to ja nie wiem co mam jeszcze dodać.

U nas za wbicie siekiery złodziejowi w łeb idzie się do więzienia.

Taka to wolność...

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ThePazzo 25 czerwca 2021 15:58
25 czerwca 2021 16:34

A czy rozumiesz to,że ja nie napisałam nic o indywidualnej wolności obywateli USA ? A tak nawiasem mowiąc posiadanie broni nie jest tylko i wyłącznie argumentem tej wolności... Ja napisałam o wojnach prowadzonych przez USA i nie udajmy ,że ich nie było i nie ma... I nie ma usprawiedliwienia,ze każde Imperium je prowadzi i wykorzystuje przewagę...Kraj który szczyci się taaaką wolnością i demokracją?...

Sorry ,widocznie jestem staroświecka...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 25 czerwca 2021 16:34
25 czerwca 2021 18:11

Rozumiem ja właśnie pisałem o jednostce więc się nie zrozumieliśmy.

Zgadzam się z Panią były ale czy ZSRR nie prowadziło wojen? Prosze pamiętać, że to NATO powstało jako przeciwwaga do Ruskich. Od tego czasu świat się zmienił ale w czasie II wojny światowej USA i UK to byli Ci dobrzy. To nie USA nas napadło ani UK.

UK prowadziło 300 letnią polityke kolonialną rabunkową i było największym imperium. Przecież pokonali Hiszpanów. Skolonizowali Indie, Chiny etc.

Czy kiedykolwiek istniało imperium ludzi o szlachetnych sercach moralnie nieskazitelnych? To są bajki. Nigdy nic takiego nie miało miejsca. Dlatego dla mnie najważniejsze jest jak dany kraj traktuje własnych obywateli a nie podbitych. Bo to, że podbici mają gorzej to norma.

I tu też USA się nie popisało np źle traktując własnych weteranów. Prosze mi jednak pokazać gdzie obywatele mieli lepiej po II wojnie jak nie w USA?

Czy USA kiedykolwiek wykonało taki manewr jak Hitler albo Stalin? 

Więc patrząc ogolnie i mając na uwadze, że świat nie jest czarno biały nadal uważam, że USA to Ci dobrzy. 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 25 czerwca 2021 15:58
25 czerwca 2021 19:35

w Szwajcarii tez wszyscy (tzn. ten kto chce) mają broń.

I jakoś bez eksportu "wojen" egzystuja.

Co to za wzorzec  wolności, który siłą odbiera wolność innym. Czyli swoją wolność (poza tym to kwestia definicji/okreslenia  terminu "wolność") funduje na zniewalaniu innych społeczeństw.

Wolność definiuje sie w odniesieniu "od czegoś/kogoś".

To od czego lub kogo wolni są obywatele USA?

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 25 czerwca 2021 18:11
25 czerwca 2021 19:37

" To nie USA nas napadło ani UK. "

Bo z nami nie graniczyły.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 25 czerwca 2021 19:37
25 czerwca 2021 20:09

Szwajcaria to nie jest imperium więc nie prowadzi polityki imperialnej.

To nie USA i UK zaatakowały bez względu na to z kim graniczyły. Czy USA zaatakowało Kanade albo Meskysk z którym dziś graniczy? Po co budować mury na południu - wystarczy wybić ludność Meksyku - Stalin/Hitler by pewnie tak zrobili - USA tego nie robią - a mogą...

Czy wolałby Pan żeby II wojne wygrały Niemcy albo Rosjanie doszli do Hiszpani i dalej jak chciał Stalin ? To by dopiero było imprium fundujące zniewalanie i likwidacje społeczeństw.

Wolność polega na szanowaniu praw konstytucji i równości wobec prawa dla wszystkich obywateli. (tak wiem, że to nie zawsze działa ale tam działa najlepiej)

W Europie do dziś rasa panów dobrze urodzonych w rodzinach królewskich jest uprzywilejowana bo się szlachtą rodzą i żyja na koszt reszty.

W USA nie ma żadnych rodzin królewskich.  

Wolnośc polegała na zerwaniu się ze smyczy Korony Brytyjskiej.

Wolność polega też na zniesieniu niewolnictwa i na równości rasowej oraz wolności wyznania.

A jesli chodzi o wolność jednostki to napisałem - wolni od przymusu tolerowania rabunku na ich własnym majątku. Wchodzisz do mojego domu to masz kule w łeb. I masz prawo strzelać do każdego kto grozi tobie lub twojej rodzinie. Masz prawo do obrony. Gdzie w socjalizmie jest dokładnie odwrotnie - nie masz prawa się bronić - mają Cie ogolić do gołego a ty masz być bezradny.

Szacunek do własności. Bo wolność to własność.

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 25 czerwca 2021 20:09
25 czerwca 2021 20:22

Nieustannie aspirujesz do roli najmądrzejszego w gminie. Wszystkich chcesz pouczać. To chyba wyraz nieugaszonych kompleksów na tym tle.
Obecne terytorium USA to są w całości tereny "zajęte siłą militarną". Najpierw wybito autochtonow na tych ziemiach. Potem wskutek wojen toczonych z  Meksykiem, Hiszpanią, Francją, etc.  Aneksja Texasu to coś skrajnie odmiennego  niz aneksja Krymu przez FR, bo Krym był wczesniej rosyjski, a Texas nigdy wcześniej nie był jankeski.

Zajrzyj do historii USA i poczytaj  ile i jakich podbojow to państwo dokonało. I w jakich krajach utrzymuje swoje bazy wojskowe.

I jakie wojny USA inspirowało i ciągle  inspiruje, aby mógł sprzedawać swoje produkty gargantuicznie rozbudowany kompleks ameryańskiego przemysłu zbrojeniowego.

Cała reszta twoich wywodów to hołyłodzkie mity eksportowane na uzytek  tych biednych europejczyków, abu gremialnie emigrowali do tego "wolnego swiata", aby móc tam swoja harową utrzymywać ten, obecnie juz bankrutujący "welfare state". Nie wspominając o coloured w reszcie świata.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 25 czerwca 2021 20:22
25 czerwca 2021 20:31

Pan znówu ad personam.

Był Pan chociaż w USA? Widział coś na własne oczy? Czy powiela Pan tylko mity z Russia Today?

Znam historie USA całkiem nieźle. 

I nadal wole żeby to USA było złym okropnym imperium niż Rusek czy Niemiec.

Moze powrócimy do pańskiej obietnicy wzjamnego nie komentowania swoich tekstów.

Ja już mam dosyć tych przepychanek...

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 25 czerwca 2021 20:31
25 czerwca 2021 20:40

Nie mam zwyczaju pozostawiać bez skomentowania ewidentnych idiotyzmów.

Bez względu na to, kto jest ich autorem.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 25 czerwca 2021 20:40
25 czerwca 2021 20:45

Widzi Pan żeby chociaż Pan rozumiał co się pisze i ripostował tak żeby autor rzeczywiście nie miał wyjścia tylko przyznał Panu racje. To by było naprawde wartościowe.

Dla mnie to co Pan wygaduje to są idiotyzmy podlane wycieczkami osobistymi. 

A więc to ja się wykaże dojrzałością i po prostu sobie odpuszcze. 

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @stanislaw-orda 25 czerwca 2021 20:40
25 czerwca 2021 21:12

"Nie mam zwyczaju pozostawiać bez skomentowania ewidentnych idiotyzmów.

Bez względu na to, kto jest ich autorem."

 

Ma pan calkowita racje panie Stanislawie.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Szczodrocha33 25 czerwca 2021 21:12
25 czerwca 2021 21:20

Tak w USA zgineło 60 mln obywateli w łagrach. To władze USA zbudowały obozy zgłady dla krąbrnych obywateli. To z USA do ZSRR uckiekali ludzie bo tak źle tam było i jest.

 W Federacji Rosyjskiej nie ma wcale wielkiej armii - nie no to pacyfiści są.

Te wojny co USA inspirowało to przecież Rosjanie nie brali w nich udziału albo nie okupowali / tracili swoich wpływów na tych terenach.

Russia Today propaganda ma racje.

Oczywiści,e ze armia kosztuje i polityka imperialna to nie głasaknie kotka tylko zabezpieczanie swoich interesów bo jak nie my to zrobimy to ktoś nas wyprzedzi.

Ehh... naprawde logika już wyparowała stąd dawno.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 25 czerwca 2021 21:20
25 czerwca 2021 21:26

Tyle  samo wiesz o logice, co i o wszystkim innym.

zaloguj się by móc komentować


BTWSelena @peter15k
25 czerwca 2021 21:51

" Południowoazjatycka agencja ANI oraz RedStar podały, że Dong już zdradził wiele tajemnic o chińskich technologiach i programach zbrojeniowych, w tym o broniach biologicznych.  Między innymi ujawnił sekrety badań i ucieczki koronawirusa z laboratorium Instytutu Wirusologii w Wuhan, gdzie eksperymenty z patogenem prowadzono na zlecenie Armii Ludowo-Wyzwoleńczej.  Portal tygodnika Newsweek uzupełnił, że Dong przekazał ponoć DIA dane pozwalające zidentyfikować amerykańskich urzędników państwowych pracujących wywiadowczo dla Chin oraz dane chińskich szpiegów działających w USA "

Jeżeli wiceminister chińskiego bezpieczeństwa państwowego odpowiedzialny za kontrwywiad, Dong Jingwei, zbiegł z Hongkongu do USA i "rozmawia" co wie -wywiadowi wojskowemu, to jest to majsterszczyk utkany na cały glob. Rządy wszystkich państw w świecie trudzą się jak wyszczepić całę populację ludzką ,chroniąc przed niechybną śmiercią od covida,to logika wskazuje,że powinny obciążyć finansowo sprawcę ,który zorganizował "ucieczkę" koronowirusa.

Ha! to będzie ciekawe....

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @peter15k
25 czerwca 2021 22:07

"Informacje pochodzące ze źródeł w emigracji chińskiej oraz z chińskich mediów społecznościowych świadczą, że kierownictwo Komunistycznej Partii Chin jest przerażone. "

Wiarygodne źródło nie ma co :)

Tysol :D

https://www.newsweek.com/china-spymaster-dong-jingwei-makes-first-public-appearance-since-defection-rumors-1603603

"Wydaje się, że pierwszy publiczny występ szpiega w tym miesiącu ostatecznie położył kres plotkom o jego rzekomej ucieczce do Stanów Zjednoczonych – po raz pierwszy ogłoszony przez konserwatywny blog polityczny RedState 4 czerwca."

zaloguj się by móc komentować

ApesCornelius @ThePazzo 25 czerwca 2021 20:09
25 czerwca 2021 22:09

Bajki o USA są dla naiwnych, propaganda na dużą skalę. Wystarczy pojechać do N.Y. i zobaczyć że każdy bezdomny, narkoman lub inny wolny człowiek śpiący na ulicy ma prawo do broni i nie zawahał się jej użyć dla ratowania życia.

A obronę miru domowego przy pomocy karabinu to też legendy. Sławne małżeństwo broniące domu przed protestującymi, musiało pójść na ugodę za nieuzasadnione użycie broni bo zabrano by im prawo do wykonywania zawodu prawnika.

Artykuł poniżej

https://www.nbcnews.com/news/us-news/st-louis-couple-who-flashed-guns-protesters-plead-guilty-misdemeanors-n1271244

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @ApesCornelius 25 czerwca 2021 22:09
25 czerwca 2021 22:12

Missouri to nie Teksas :D 

Byłem w NY - większa bieda w Polsce...

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ThePazzo 25 czerwca 2021 22:07
25 czerwca 2021 22:51

Nie wiem co tam wyczytałeś z tej wiadomości  zalinkowanego "newsweeka",bo Donga widziano na video,a nigdzie nie zabierał głosu ... To ,że Dong zbiegł do USA podają różne źródła,w szczególności media USA... Być może to taka sama ściema jak latające UFO,którego amerykanie wiecznie widzą latającego po niebiosach wieczorową porą,lub pan Józiowi Bidenowi oszczędzają zdenerwowania.Kto tak naprawdę wie?

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 25 czerwca 2021 22:51
25 czerwca 2021 22:57

Chiny wiedzą i pokazały zdjecie z 23.czerwca ze zjazdu, na którym tam siedzi po prawej.

To raczej w USA być nie może.

"Wydaje się, że pierwszy publiczny występ szpiega w tym miesiącu ostatecznie położył kres plotkom o jego rzekomej ucieczce do Stanów Zjednoczonych – po raz pierwszy ogłoszony przez konserwatywny blog polityczny RedState 4 czerwca."

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ThePazzo 25 czerwca 2021 22:57
25 czerwca 2021 23:20

Skoro poznajesz urodę tego Donga to należy święcie wierzyć ,że to on..Bo dla mnie nawiasem mówiąc są wszyscy jakoś są no ten tego....podobni.Tylko dlaczego tak ważnego gościa nie dopuścili do głosu w/g zapodanego linka.?... I skąd takie wieści ,które są rozpuszczane i w jakim celu?...Czyżby amerykanie mieli na sumieniu "ucieczkę "wirusa ?..ale przecież tam wolność,demokracja i sprawiedliwość panuje i jest na pierwszym miejscu przecież...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 25 czerwca 2021 23:20
25 czerwca 2021 23:30

Pani Seleno - Newsweek podaje te informacje oficjalnie. Zawsze można podstawić sobowtóra.

Scenariuszy moge jak w filmie sensacyjnym wymyślić 10. 

Jednak myśle, że to RedState bredzi.

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 25 czerwca 2021 23:20
25 czerwca 2021 23:35

Tak w 2 stanach jest wolność - Floryda i Teksas.

O tym też pisałem.

Pisałem tez o znajomej z Houston - to też Teksas. 

Pisałem też o tym, że USA nie jest krajem bez wad.

I co z tego jak dalej ani Ruskie ani EU ani Chiny nie mogą się z nimi równać. 

ZKR mnie zrozumiał bez problemu. 

Reszta szuka dziury w całym a w USA nawet w życiu nie była...

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @ThePazzo 25 czerwca 2021 23:35
26 czerwca 2021 00:21

USA to federacja 51 odrębnych de facto państw. Plus  Washington D.C. nad Potomakiem.

Jeśli ktoś był jedynie w dwóch z nich, to czy ten ktoś mozż twierdzić, że "zna" USA?

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @ThePazzo 25 czerwca 2021 23:35
26 czerwca 2021 00:33

To dobrze ,że @zkr wszystko zrozumiał,reszta będzie chyba łatać dziury,lub ja tyko pozostanę osamotniona w tym łataniu...no cóż...

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @stanislaw-orda 26 czerwca 2021 00:21
26 czerwca 2021 00:38

"Jeśli ktoś był jedynie w dwóch z nich..."

Znów nieprawda i nie widomo skąd taki wniosek.

Prosze się nie wysilać. Szkoda pańskiego czasu.

 

zaloguj się by móc komentować

peter15k @BTWSelena 25 czerwca 2021 23:20
26 czerwca 2021 00:47

No cóż gry wywiadów to gabinet krzywych luster.  Agenci matrioszki, sobowtóry albo oryginały, dezinformacja znikające trupy itd. Jedno jest pewne że badania nad wirusem po zakazie w USA przeniesiono do Wuhan które miało związki z wywiadem chińskim decyzją Fauciego, który ma takie mocowania że był już u 3 administracji.  Teoretycznie na 100 lecie KPCH mogli wstawić matrioszkę. Odwrotna informacja też jest całkiem prawdopodobna. Gra toczy się dalej. Jeżeli wojskówka wygra w USA to będą komisje ścigające "szpionów chińskich" nawet w kiblach ( mówiąc Putinem ) . To już kiedyś tam było.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @BTWSelena 26 czerwca 2021 00:33
26 czerwca 2021 00:48

Pani Seleno czy Pani mnie podejrzewa o złą wole? o pisanie nieprawdy? o manipulacje?

Sporo podróżowałem po tym świecie sporo widziałem i nie łatwo jest mi wmówić jakieś banaluki produkowane masowo przez ośrodki propagandy.

Tak demokraci i Biden to nic dobrego dla USA. Tak military industrial complex to 50 % budżetu USA, tak jest to imperium i jak każde imperium trzyma za morde jak najwięcej terenu złóż surowców etc i zagrania co może dla siebie - bo duży może więcej od zawsze.

Tak praktyki USA są niemorlane - a czyje są? Rosji? Imperium Brytoli? Chin? 

Zwracam uwagę, że mimo tego wszystkiego nigdzie na świecie obywatel nie ma tyle wolności i praw co w USA. Może w Chinach ma więcej? Albo w Rosji? Bądzmy poważni.

Sytuacja się zmienia z roku na rok. Żyjemy w dziwnych czasach. Ja jednak nadal wole żeby to USA było nr jeden na świecie a nie Chiny czy Ruskie.

Napisałem dlaczego.

 

zaloguj się by móc komentować


MarekBielany @ewa-rembikowska 25 czerwca 2021 13:37
26 czerwca 2021 01:48

Faceta zamurowało... i załatwił. 

Mama 80+ dokładnie tak zrobiła.

 

P.S.

Nie był jeszcze online. (Poza komórką ! Mama też :)

I to pogodzić z ociepleniem, kiedy lodołamacze są potrzebne i jeszcze są.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @ThePazzo 24 czerwca 2021 23:14
26 czerwca 2021 06:15

Ale się uśmiałam. Ten twój znajomy wiedzę o Stanach ma chyba wyłącznie z filmów.

Właśnie parę miesięcy temu nachalnie zostały zmanipulowane wybory i co ci uzbrojeni Amerykanie zrobili? Kompletnie nic. Mimo tego, że sprzedaż broni w 2020 pobiła chyba dotychczasowe rekordy. Sklepy były puste bo wszystko wykupywali.

Jeśli chodzi o konstytucję to np. w stanie NY przestępstwem jest posiadanie magazynku do broni na więcej niż 10 sztuk. Kilka lat temu  niejaki Simeon Mokhiber, weteran armii amerykańskiej, został zatrzymany przez policję za jazdę  po pijaku i przy okazji znaleziono przy nim 3 nielegalne magazynki do Glocka (tzw. high capacity magazines na 30 naboi). Nie miał przy sobie broni, tylko magazynki. Za każdy grozi mu do 7 lat więzienia (czyli w sumie maksimum 21 lat). Za jazdę po pijaku został uniewinniony. I co z tego, że konstytucja teoretycznie zapewnia mu prawo posiadania broni?

Amerykańskie prawo wygląda bardzo fajnie tylko na filmach.

Np. "innocent until proven guilty" (nawet taki film był) w rzeczywistości wygląda tak, że każdy może każedgo podać do sądu i to oskarżony musi wynająć prawnika i udowodnić, że jest niewinny.  A tani prawnik liczy sobie $300 za godzinę.

Np. za obronę z oskarżenia o nielegalne posiadanie broni prawnik kasuje $20,000 z góry. Jeśli ta suma się wyczerpie przed zakończeniem sprawy to trzeba dopłacać.

Niech znajomy wywali telewizor i trochę się rozejrzy dookoła siebie.

Amerykanie są tak samo a może bardziej zniewoleni niż Polacy, przede wszystkim przez pożyczki. Średni dług absolwenta szkoły prawniczej to $145.000, absolwenta kierunków MBA ponad $60.000. Czyli na samym starcie są do tyłu. Czy myślisz, że ktoś będzie ryzykował w jakikolwiek sposób w pracy mając taki dług?

Jeśli chodzi o szczepionki to wg oficjalnych danych około połowa obywateli jest zaszczepiona. Wystarczyła sprytna propaganda i połowa ludności grzecznie stanęła w kolejce po eksperymentalną szczepionkę, nikt do urzędników fedralnych nie strzelał.

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @peter15k 25 czerwca 2021 13:13
26 czerwca 2021 06:17

Właśnie się wypowiedziałam. Mieszkam tu ok 30 lat.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @ThePazzo 25 czerwca 2021 13:31
26 czerwca 2021 06:48

Ha, ha, ha. My home is my castle. Niedawno widzieliśmy jak to wygląda w rzeczywistości na przykładzie przypadku małżeństwa prawników, którzy bronili swojego domu przed bandami w czasie ostatnich zamieszek w St. Louis. Bandyci wtargnęli na prywatną posesję (tzw. gated community) i wyraźnie stanowili zagrożenie. Małżeństwo McCloskey stało przed swoim domem z bronią w ręku. Zostali oskarżeni o przestępstwo z użyciem broni, dlatego, że prawo Missouri definiuje przestępstwo bezprawnego użycia broni jako sytuację, w której osoba "eskponuje jakąkolwiek broń gotową do użycia, w obecności jednej lub więcej osób, w sposób grożący albo w złości". A oni stali przed domem i trochę pomachali tą bronią w stronę tzw. protestujących.

A tutaj masz jak Ronald S. Sullivan Jr., prawnik z Harwardu, zinterpretował tzw. "Castle doctrine":

The McCloskeys and their supporters have said that the “castle doctrine” in Missouri law, and elsewhere, empowers a homeowner to stand their ground and use deadly force when threatened. But Harvard Law School Professor Ronald S. Sullivan Jr. said Friday that “the law is crystal clear in Missouri, that a reasonableness argument is necessary for a defendant to take advantage of the Castle doctrine. The defendant has to be reasonably afraid of being in imminent danger.”

Tłumaczenie deepl (trochę poprawione przeze mnie):

McCloskeys i ich zwolennicy twierdzą, że "doktryna zamku" w prawie Missouri, i gdzie indziej, upoważnia właściciela domu do obrony i użycia śmiercionośnej siły, gdy jest zagrożony. Ale profesor Harvard Law School, Ronald S. Sullivan Jr. powiedział w piątek, że "prawo w Missouri jest bardzo jasne, że aby oskarżony mógł skorzystać z doktryny zamku konieczny jest argument zasadności. Pozwany musi mieć uzasadnioną obawę, że znajduje się w bezpośrednim niebezpieczeństwie."

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @zkr 25 czerwca 2021 14:44
26 czerwca 2021 07:00

A Waco massacre pamiętasz?

W płomieniach zginęło 76 członków sekty Branch Davidian, w tym 25 dzieci, dwie kobiety w ciąży i sam David Koresh.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 07:00
26 czerwca 2021 11:19

Ma Pani racje - ja tylko bredzę i nie mam o niczym pojęcia.

Nigdy nigdzie nie byłem, nikogo nie znam a życia uczę się z seriali produkowanych w holywood.

Prosze uciekać z tej pułapki i reżimu jaki jest w USA do lepszego świata. 

Proponuje Federacje Rosyjską.

Tam jest raj na ziemi. 

 

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @peter15k
26 czerwca 2021 12:58

Błąd w rozumowaniu. To ze  Amerykańska rzeczywistość znacznie odbiega od amerykańskiej propagandy nie znaczy ze w Rosji jest lepiej.  Chociaż mam znajomego, który po kilkudziesięciu latach tu spędzonych wrócił na Ukrainę. Mam również paru znajomych którzy wrócili do Polski. 
 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 12:58
26 czerwca 2021 13:40

Zdecydowanie należy uciekać z USA. To tylko kilka powodów.

 

Fałszowanie wyborów. - klęska ustroju.

Totalitaryzm / komunizm

Brak możliwości edukacji.

Wysokie podatki.

Afery finansowe / sztucznie wywoływane kryzysy by niszczyć obywateli.

Zanieczyszczenie środowiska przez chciwe koncerny.

Niesprawiedliwość społeczna.

Nierówność obywateli wobec prawa.

Rasizm.

Głod.

Niedobory w podaży energii.

Zagrożenie klimatyczne - tornada, trzęsienia ziemi, huragany, susze.

Bezdomność. 

Bieda.

Bezrobocie.

Łamanie praw człowieka.

Ceny usług na niebotycznym poziomie - nikogo nie stać na opiekę prawną / medyczną.

Trucie obywateli przez wielke koncerny odpowiedzialne za sprzedaż jedzenia.

Masowa inwiligilacja społeczeństwa przy zasotowaniu nowych technologi.

Skorumpowany system sądowniczy.

Nierzetelna prasa i media na usługach skorumpowanych polityków.

Rozpadające się ze starości budynki i drogi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naprawdę nie wiem jak mogła Pani w takim koszmarze żyć 30 lat. 

Podziwiam za wyrwałość i hart ducha.

Życze wszystkiego dobrego.

 

zaloguj się by móc komentować

BTWSelena @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 06:17
26 czerwca 2021 14:30

Dzięki za wypowiedź. Też ładnych parę latek "włóczyłam"się po świecie z ubezpieczeniem,więc o byt nie musiałam się martwić... Sądzę ,że wielu Nawigatorów mają podobne doświadczenia.Mój brat po 36 latach wraca we wrześniu już definitywnie do Polski z NY...Nostalgia i tęsknota,oraz jednak Polska,bez względu co tutaj się dzieje...jestem troche staroświecka ...chyba...tak jak to było w wierszyku M.Konopnickiej "Ojczyzna"-dlatego wróciłam:

Oj­czy­zna moja – to ta zie­mia dro­ga,
Gdziem uj­rzał słoń­ce i gdziem po­znał Boga,
Gdzie oj­ciec, bra­cia i gdzie mat­ka miła
W pol­skiej mnie mo­wie pa­cie­rza uczy­ła.
 

zaloguj się by móc komentować


ThePazzo @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 16:15
26 czerwca 2021 16:25

A rzeczywistość, którego państwa nie odbiega od oficjalnej propagandy?

Może dlatego na propagande nie ma sensu zwracać uwagę. 

Co ja czynię.

"The McCloskeys and their supporters have said that the “castle doctrine” in Missouri law,"

Jak się okazuje jednak jest taki zapis w prawie USA.

Więc nie myliłem się.

Jak on jest stosowany w różnych stanach to już inna kwestia co równeż podniosłem.

"Wolność polega na szanowaniu praw konstytucji i równości wobec prawa dla wszystkich obywateli. (tak wiem, że to nie zawsze działa ale tam działa najlepiej)"

Więc co tak Panią rozbawiło w moim komentarzu?

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @BTWSelena 26 czerwca 2021 14:30
26 czerwca 2021 16:29

Też chyba jestem staroświecka. Myślę i czuję podobnie.

Pozdrawiam

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @ThePazzo 26 czerwca 2021 16:25
26 czerwca 2021 16:34

Rozbawiło mnie, że uważa Pan, że konstytucja w USA jest przestrzegana. Jeżeli byłaby przestrzegana to nie byłoby tyle praw i ustaw, które są sprzeczne z konstytucja. Najlepiej to widać na przykładzie prawa do posiadania broni, a  tutaj jest dokładny cytat z Pana komentarza:

 

"To w USA jednostka ma zagwarantowne prawo do wolności  - bo jest uzbrojona po zęby i zorganizowana lokalnie a do tego chroni ją Konstytucja, która ma znaczenie."

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 16:34
26 czerwca 2021 16:37

Cieszę się, że udało mi się Panią rozbawić. :)

Sam jednak zauważyłem że świat nie jest czarno-biały.

"Wolność polega na szanowaniu praw konstytucji i równości wobec prawa dla wszystkich obywateli. (tak wiem, że to nie zawsze działa ale tam działa najlepiej)"

Jeśli Konstytucja jako nadrzędny akt prawny w USA nie jest przestrzegana tzn. że jest tam bezprawie.

Czy uważa Pani, że USA jest krajem bezprawia? 

zaloguj się by móc komentować

Janko @ThePazzo 26 czerwca 2021 13:40
27 czerwca 2021 06:44

DObre. Dać małpie telefon i prosze jakie efekty.
Z tego co piszesz wynika że w dzieciństwie byłes  sierotą.
W domu uczono podstawowej wiedzy :
Czytaj między wierszami.

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @ThePazzo 26 czerwca 2021 16:37
27 czerwca 2021 06:55

Zależy co się rozumie pod pojęciem prawa. Jeżeli system, który ma chronić potężnych i bogatych, to jak najbardziej Ameryka jest państwem prawa.

Jeżeli, natomiast, system który ma zapewnić jaką taką sprawiedliwość, to niestety nie jest.

W USA jest tak samo jak w innych państwach. Prawo to narzędzie kontroli i manipulacji. A korupcja jest legalna. Nazywa się to lobbying.

zaloguj się by móc komentować

Janko @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 12:58
27 czerwca 2021 07:09

Te 40 lat temu to przewaga ameryki nad resztą swiata polegała na tym że każdy / bez wyjatku / który tam przylecił z demolódów i " dyplomem " otrzymywał  propozycje pracy + samochód + dom.
Plebs bez dyplomu na własny rachunek  musiał sobie radzić.
Edukacja w 95 % w USA kończy sie na poziomie naszej szkoly podstawowej.

Dzisiaj chinczyk zarabia min 4000 USD .Z dyplomem 8000 USD.Każdy powracajacy chińczyk lub nie chińczyk z dorobkiem naukowym dostaje na poczatek  prace politechnika/unwersytet dom/samochód itd
 

 

zaloguj się by móc komentować

teddyb @Janko 27 czerwca 2021 07:09
27 czerwca 2021 09:45

A gdzie sa ci Chinczycy po $4000?  Jakos ich nie udalo mi sie spotkac.Mowie o przecietnym Chinczyku a nie wlascicielu firmy!. Jakos na montazach zakladow nadzor chinski zarabial do tej pory( dane sprzed 3 tyg) nie wiecej jak 800-900 dolcow.Na nadzor nie wysyla sie przyslowiowego chlopa od pluga  prawda?  Troszczke zimnej wody w te upaly.

A ich slynna konkurencyjnosc to brak  emerytur-wiec koszt nizszy -i dotacje od panstwa .  W mojej branzy -maszynowej- zalatwili dampingiem z 60 % firm ktore byly na rynku od lat. 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @DrzewoPitagorasa 27 czerwca 2021 06:55
27 czerwca 2021 11:31

"W USA jest tak samo jak w innych państwach. Prawo to narzędzie kontroli i manipulacji. A korupcja jest legalna. Nazywa się to lobbying."

Oczywiście jestem tylko małpą z telefonem, która w dzieciństwie była sierotą więc proszę wybaczyć te pytania ale nie umiem czytać miedzy wierszami.

Czy uważa Pani, że w Polsce prawo chroni obywtela tak samo bądź lepiej niż w USA ?

Czyli uważa Pani, że w USA nie ma jako takiej sprawiedliwości a obywatel nie ma gdzie jej szukać.

I żyje tam Pani od 30 lat.

Mogę zapytać dlaczego żyje Pani w USA i co w takim razie Panią do tego skłania by tam pozostać ?

 

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Janko 27 czerwca 2021 07:09
27 czerwca 2021 11:46

Proszę wybaczyć ale Pan chyba nie rozumie systemu jaki w USA się sprawdza i dlatego nadal jest to imperium.

Nikt nikomu po przylocie do USA z dyplomem nic nie dawał. To są mrzonki. Zapraszam do przeczytania notki StanisławaOdry http://stanislaw-orda.szkolanawigatorow.pl/108-nowojorska-ulica

Edukacja to nie jest darmowe dobro dla wszystkich jak w PRL. To jest myślenie typowe dla socjalizmu. 

Za nią trzeba zapłacić gdyż gwarantuje godziwe życie a dzięki temu nauczyciele też godziwie zarabiają i świadczą wysokiej jakości usługi.

Stawki są wysokie gdyż jest to także bariera wejścia.

Ludzie bogaci nie chcą by plebs studiował razem z ich pociechami i nie daj Boże miał dostęp do równego startu po studiach.

Edukacja ma się konczyć dla biednych i niezaradnych na poziomie podstawowym.

Głupim tłumem świetnie się rządzi.

Czy w GB każdy obywatel kończy Oksford? Chyba nie...

To nieprawda, że każdy Chińczyk zarabia 4000 USD - średnia pensja to 1200.

Ostatnio rozmawialiśmy o tym na SN i pokazywaliśmy oficjalne dane.

"DObre. Dać małpie telefon i prosze jakie efekty.
Z tego co piszesz wynika że w dzieciństwie byłes  sierotą.
W domu uczono podstawowej wiedzy :
Czytaj między wierszami."

Nie wiem co mam odpowiedzieć? Nie moj poziom a więc nie będę się do niego zniżał...

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @peter15k
27 czerwca 2021 12:07

Koniec NEPu wkrótce. Kilka lat. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @peter15k
27 czerwca 2021 12:08

Stalin już wygrał z Trockim. Hitler zaczyna wygrywać.

zaloguj się by móc komentować

Janko @teddyb 27 czerwca 2021 09:45
27 czerwca 2021 14:43

Stawka nauczyciela z fizyki.Etat państwowy.
Ale wszystko mozliwe przy 1,4 mld ludzików
Statystyki podaja ze jeszcze około 100 mln zyje za 100 USD miesiecznie.
Tam tez podziały, północ południe , dzielnice w danym miescie.

Wiele zalezy od tego gdzie sie mieszka .Rejonizacja i przywileje od tego zalezą.

zaloguj się by móc komentować

Janko @ThePazzo 27 czerwca 2021 11:46
27 czerwca 2021 15:05

.....Nikt nikomu po przylocie do USA z dyplomem nic nie dawał. To są mrzonki. Zapraszam do przeczytania notki StanisławaOdry http://stanislaw-orda.szkolanawigatorow.pl/108-nowojorska-ulica.........
Pisałem o latach 60 i 70 ubiegłego wieku .Połowa Instytutu gdzie pracowałem jezdziła po całym swiecie USA,Meksyk,Francja Niemcy Chiny Rosja
Takze nic nie musze czytac skoro to znam z autopsji . 
W stanie wojennym sie to skończyło i była kolejka w  obozach przejściowych  w Wiedniu by dostac sie do USA , Kanady Austarlii czy Nowej Zelandii.
A te obozy to juz czekały na swoich uchodzców zanim wprowdzono ten stan wojenny.
W końcu generał wyrzucił z Polski 500 000 osób.
Wszystko zawsze zgodnie z planem i na 5 / 10/ 20 lat do przodu.
Ale kazdy zyje w swojej iluzji i cos mu sie wydaje .

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Janko 27 czerwca 2021 15:05
27 czerwca 2021 15:39

Specjalistów się ceni. Od zawsze. 

Jeśli ktoś jest w swojej przydatnej do życia praktycznej dziedzinie bardzo dobry/wybitny to może przebierać w ofertach to oczywiste.

Sam znam przykład sportowca z Polski, któremu zaproponowano zmiane obywatelstwa i bardzo dobre warunki pracy i życia w USA.

Jednak jeśli ktoś miał dyplom i pisał pracę praktycznie o niczym jak Pan Kaczyński to na żadne godziwe warunki liczyć nie mógł.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/222398,1,doktorat-prezesa-jaroslawa-kaczynskiego.read

Bo jest do niczego nieprzydatny - jak Ci żydzi z notki Pana Stanisława :)

Prawo rynku.

 

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @ThePazzo 27 czerwca 2021 11:31
27 czerwca 2021 16:56

NIe chce mi się już ciągnąć tej dyskusji. Podałam Panu kilka przykładów, które pokazują, że system w Ameryce nie jest taki jak to widać w filmach.

Czy Pan zawsze myśli tak zero jedynkowo? To że krytykuję system amerykański nie znaczy, że automatycznie uważam, że w Polsce jest lepiej. O tym co się dzieje w polskim systemie prawodawczym często pisze tutaj qwerty.

"Czyli uważa Pani, że w USA nie ma jako takiej sprawiedliwości a obywatel nie ma gdzie jej szukać."

Już pisałam, tani prawnik, bierze $300 za godzinę, więc jak ktoś nie ma pieniędzy to sprawiedliwości się nie doszuka. A nawet jak ma pieniądze a wejdzie w drogę mocniejszym to prawo zostanie użyte przeciwko niemu. Przykład Martin Shkreli, który chciał zarobić i podłączył się pod big pharma, ale zrobił to trochę niedyskretnie i bez finezji, więc został skazany na 7 lat za fraud. Fraud jest bardzo trudno udowodnić, bo trzeba udowodnić intencję. Facet miał pieniądze, miał jednego z najlepszych prawników i nic nie pomogło. Dostał 7 lat.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 24 czerwca 2021 23:14
27 czerwca 2021 17:42

No  nie  wiem,...

...  czy  tak  sie  zachowywala  nonszalancko  jak  Pan  opisal,  ale  np.  Franki  idac  do  tzw.  urzedu  zalatwic  sprawy  -  to  "jedza  z  reki"  biurwokracie...  no,  ale  w  Ameryce  nie  bylam  i  nie  wiem  jak  tam  jest,  a  dzis  to  juz  nawet  nie  chce  wiedziec,  bo  tam  "to  i  krowy  maja  wieksze  niz  u  nas"  !!!

Ale  watpie,  ze  rownie  nonszalancko  zachowywalaby  sie  u  siebie. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 25 czerwca 2021 06:01
27 czerwca 2021 17:45

Bo  "starych  drzew"...  

...  sie  "nie  przesadza",...  rzadko  ktore  "sie  przyjmie".  

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 25 czerwca 2021 18:11
27 czerwca 2021 17:53

Tak,  tak,...

...  sa  "dobrzy"  jak  spia...  w  Jalcie  tez  byli  "dobrzy"  !!!

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 17:45
27 czerwca 2021 17:58

Oczywiście ja rozumiem i się ze wszystkimi przykładami, które Pani podała zgadzam.

Jednak myślę, że Pani przesadza bo gdyby było tam tak źle jak chce Pani to przedstawić to przecież nie wytrwałaby tam Pani 30 lat.

Nigdzie na świecie czy to w USA czy we Francji czy  w Polsce nie jest idealnie.

Dlatego napisałem na początku tej dyskusji, że wg mnie nadal w USA jest najlepiej jeśli chodzi o prawa i wolność jednostki co nie znaczy, że system jest doskonały.

I właściwie wszyscy mi państwo próbujcie udowodnić jakie to USA jest złe.

Nawet Ci to tam mieszkają :)

Byłem wiele razy znam wielu, którzy tam mieszkają i mam inne zdanie tak jak i oni. 

I może każdy pozostanie przy swoim bo zaraz się okaże, że emanuje pychą albo ucze się z seriali propagandowych.

Chciałbym tylko zaznaczyć, że jest wiele filmów produkowanych w USA, które poruszają problemy wew tego kraju. Więc z produkcji o USA można też się wiele o USA dowiedzieć.

Jednym z moich ulubionych filmów o USA - "Falling Down". 1993 M Douglas.

Dzięki za dyskusje.

zaloguj się by móc komentować


ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 17:53
27 czerwca 2021 18:01

To była odpowiedź do Pani DrzewoPitagorasa.

USA nie ma żadnego obowiązku robić dobrze Polakom.

Ma zabezpieczać swoje interesy a nie interesy Polski.

W Jałcie także pilnowano swoich interesów a nie naszych.

Bo niby dlaczego mają się nami przejmować? 

Umowy?

hahah umowy są po to żeby je w odpowiednim momencie złamać jeśli tego wymaga interes narodowy vide Francja czy Anglia.

Nie będziemy umierać za Gdańsk. I tyle.

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @DrzewoPitagorasa 26 czerwca 2021 06:15
27 czerwca 2021 18:26

Super  dzieki...

...  za  te  realia,...  bo  Ameryka  jest  ewidentnie  "na  kursie  i  na  sciezce"  -  naturalnie,  ze  do  katastrofy,  a  przywodztwo  tych  debili  Joe  i  Kamali  tylko  to  potwierdza...

...  wiec...  nosil  wilk  razy  kilka  ponioslo  i  wilka.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 27 czerwca 2021 18:01
27 czerwca 2021 19:03

Oczywiscie,  ze...

...  nie  ma  zadnego  obowiazku  robic  nam  dobrze,  ale  te  MENDY  I  ZAKLAMANCY  zrobili  "nam  dobrze"  w  Jalcie,...  licze,  ze  wiekszosc  Polakow  NIGDY  nie  zapomni  tego  "sojusznikowi",  a  tak  ogolnie  to  niech  sie  od  nas  odpier**la  raz  na  wieki  !!!

Jak  ktos  nie  umie  dotrzymac  umowy  albo  danego  slowa  to  WON  Z  NIM...  Polacy  tez  nie  beda  umierac  za  Ameryke...  za  zdychajaca  i  bankrutujaca  Ameryke,  co  daj  Boze  jak  najszybciej,  bo  solennie  sobie  zasluzyli  na  to  ci  imperialni  bandyci,...

...  a  przelana  krew  rdzennych  mieszkancow  Ameryki,  nawet  obydwu  Ameryk  wciaz  wola  o  pomste,  sprawiedliwosc...  i  pamiec  !!!

Nie  warto,  Panie  The  Pazzo,  bronic  sprawy,  ktora  de  facto  jest  nie  do  obrony  !!!   

To  wszystko  o  czym  Pan  napisal  to  BYL  MIT  BAJKOWEJ  AMERYKI...  i  PROPAGANDA  -   dzis  JUZ  GO  NIE  MA...  i  NIE  BEDZIE  !!! 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 19:03
27 czerwca 2021 19:14

Mnie to ani ziębi ani grzeje.

Mogą tonąć nic mnie to nie wzrusza a za Jałte i inne wybryki też nie zamierzam za nich umierać :)

Tylko, że oni nie toną.

Tak jak i imperialna Anglia nigdy nie utoneła mimo, że ledwo wygrali II wojne światową.

Tyle grzeszków mają na swoim koncie Anglicy, że USA może im tylko pozazdrościć :)

Nie ma sprawiedliwości - wygrywa zawsze silniejszy, sprytniejszy, bardziej brutalny i zdecydowany na wszystyko.

Odwoływanie się do morlaności i sprawiedliwośći w polityce to droga na dno.

Może dlatego jesteśmy tu gdzie jesteśmy.

Cieszymy się, że mamy kraj, który jest uzależnionym wasalem.

Być może lepsze i to niż nic.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 19:03
27 czerwca 2021 19:26

Prosze obejrzec film z 1993 Upadek - Michel Douglas. 

Juz wtedy pokazywano tam tą tragedie jednostki.

- system bankowy

- system prawa rodzinnego

- terrytorium gangow w środku miasta

- bezradność policji

Niesprawiedliwość społeczną - czyli jak żyją bogacze za murami tuż obok slumsów.

to jest 1993.

Dzis mamy 2021.

I co ? Nadal bogacze są bogaczami - mają jeszcze więcej.

I to oni rządzą.

A ci biedacy tam jak nie mieli nic do gadania tak nie mają a jedyne marzenie jakie jest obcne w ich głowach to być tym bogaczem. Get ritch or die trying.

Z drugiej strony gdzie najszybciej się człowiek może wzbogacić jeśli jest wybitnie uzdolniony ?

 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 27 czerwca 2021 19:14
27 czerwca 2021 22:09

Tona,  Panie  The  Pazzo,...

...  tylko  wiekszosc  z  nich  jeszcze  o  tym  nie  wie...  i  byc  moze,  ze  nawet  sie  o  tym  nie  dowiedza,...  zyja  mitem,  propaganda  i  zludzeniem  !!!

Jedynie  odwolywanie  sie  do  DEKALOGU,  moralnosci  i  sprawiedliwosci  MA  SENS  i  Pan  dobrze  o  tym  wie.

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 22:09
27 czerwca 2021 22:18

Obserwuje coś całkiem odwrotnego.

Wszystkie katolickie królestwa upadły zmiecione przez protestantyzm a poźniej królestwa protestanckie zostały zamienone na masońskie demokracje.

Dziś paradoksalnie na kursie do zwycięstwa są pogańskie Chiny. 

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 27 czerwca 2021 19:26
27 czerwca 2021 22:41

Dziekuje,...

...  prawdopodobnie  widzialam  ten  film,  do  2000  roku  chlonelam  wszystkie  te  amerykanskie  "mega produkcje"  filmowe  z  doborowa  obsada  aktorska.

Moze  i  pokazywano  te  "tragedie  jednostki",  ale  nie  pokazano,  ze  to  rzadzacy  tworza  te  tragedie,  ze  jest  to  ich  bandycki  "modus  operandi",...  slowem,  nie  pokazano  tego  co  dzis  wiemy  chocby  dzieki  CORYLLUS'owi,  SN  i  bezcennemu  wydawnictwu  KJ.

Poza  tym  sama  zdolnosc  do  czegos  to  za  malo  zeby  sie  najszybciej  wzbogacic  !!!   Zreszta  taki  ZWIERZ  nie  istnieje  -  do  tego  potrzebna  jest  jeszcze  ciezka  i  konsekwentna  praca,  bo  szybko  to  sie  tylko  muchy  lapie,  Panie  The  Pazzo,...  i  o  tym  tez  Pan  doskonale  wie  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 27 czerwca 2021 22:18
27 czerwca 2021 22:55

To  zbyt  huraoptymistyczna  konstatacja,...

...  Panie  The  Pazzo,  ze  poganskie  Chiny  sa  na  kursie  do  zwyciestwa...  to  sie  dopiero  okaze,...  tak  samo  zreszta  dopiero  sie  okaze,  czy  katolicyzm  upadnie  -  mysle,  ze  jeszcze  jednak  troche  wody  w  Wisle  musi  uplynac,  zeby  to  sie  stalo  !!!

 

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 22:55
27 czerwca 2021 23:03

Jestem tylko obserwatorem świata. 

Chiny wyprzedziły świat zachodni w produkcji oraz bankowości. Udzielają 65 % pożyczek udzielonych globalnie detronizując potęge Banku Światowego i Miedzynarodowego Funduszu Walutowego. Stały się także największym eksporterem.

Myślę, że to wystarczy by stwierdzić, że są na kursie do zwycięstwa.

O katolicyzmie i na jakim jest kursie wypowiedziałem się w notce o antypapieżu.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 27 czerwca 2021 23:03
27 czerwca 2021 23:52

Rozumiem,  ze...

...  jest  Pan  obserwatorem  swiata,  tak  samo  jak  wielu  z  nas,  ale  np.  moje  konstatacje  i  obserwacje  sa  wprost  przeciwne  do  Panskich.  Ta  "potega"  Chin  jest  zwyczajnie  przesadzona,  nadal  jest  tam  mnostwo  tragedii  ludzkiej,  o  ktorej  sie  nie  mowi  wcale.  To  zupelnie  inna  kultura  i  mentalnosc,  do  ktorej  nam  bardzo  daleko.

O  katolicyzmie  rzeczywiscie  Pan  sie  duuuzo  wypowiedzial,  dalej  to  zgody  miedzy  nami  nie  ma  w  tym  temacie,  czyli  kazde  z  nas  pozostaje  przy  swoim  zdaniu...

...  i  obserwujemy  swiat  dalej  i  to  uwaznie  dla  wlasnego  dobra.

 

Dobranoc  Panu,    

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 27 czerwca 2021 23:52
28 czerwca 2021 00:13

Coż oficjalne dane oraz zdjęcia, które można obejrzeć wskazują, że jednak Chiny to potęga. 

Każdy ma prawo do własnych wniosków. Wiele razy pisałem już, że los jednostki się nie liczy.

Jesteśmy jak wielkie mrowisko.

Z wyrazami sympatii

Dobranoc.

 

zaloguj się by móc komentować

DrzewoPitagorasa @Paris 27 czerwca 2021 18:26
28 czerwca 2021 05:07

Cała przyjemność po mojej stronie. :)

zaloguj się by móc komentować

Paris @ThePazzo 28 czerwca 2021 00:13
28 czerwca 2021 10:21

Dzien  dobry,...

...  coz,  nie  wierze  w  tzw.  "oficjalne  dane"  albo  "zdjecia",  gdyz  sa  one  absolutnie  NIEWERYFIKOWALNE  w  dzisiejszym  "chaosie",  a  raczej  z  premedytacja  tworzonym  "burdelu"...  wie  Pan,  bo  w  "metnej  wodzie  lepiej  sie  lowi  ryby"  !!!

Mimo  wszystko  kres  na  GLUPOTE  rzadzacych  nadchodzi,  bo  ludzie  nie  sa  -  wbrew  pozorom  -  idiotami...  w  zwiazku  z  powyzszym  zyje  wolniej,  media  ograniczylam  do  minimum...  z  wyjatkiem  SN...

...  tak  jest  duzo  lepiej  i  zdrowiej  !!!  

zaloguj się by móc komentować

ThePazzo @Paris 28 czerwca 2021 10:21
28 czerwca 2021 11:45

Pani Paris byłem w Chinach kilka razy osobiście.

Moja dzialalność gospodarcza także opierała się na imporcie towarów do Europy z Chin.

Cały czas obserwuje co się dzieje w finansach - to już zboczenie zawodowe.

Infrastruktura drogowa, miasta fabryki, to nie są jakieś fantazje.

Można to zobaczyć przez internet nie wychodząc z domu. 

Media jakie są takie są ale przecież przykładowo  wycena obligacji Chińskich jest prawdziwa.

Jeśli na SN podpatrujemy media sprzed 100 lat - wycinki gazet - by zrozumieć co się wtedy działo tak samo opieramy się na propagandzie - tylko starej.

Chiny są gospodarczą potęgą bez 2 zdań.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować